“Kjempegod mat og god service. ”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 10 av 138 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

En etterlengtet kveld, alene uten barn. Det måtte bli bra, og det ble bra. Mye godt, likte spesielt godt trøffelosten. Sikkert valg.

Takk, amundkolf

Anmeldt 11 mars 2017 via mobile enheter

Rene, men fyldige smaker. Vi nyter alt fra delikate patatas bravas til en forunderlig god chillisaus på kyllingklubbene. Og olivenpuré som eksploderer i hue'

Tusen takk!

Takk, John L
Anmeldt 9 mars 2017 via mobile enheter

Var på Le Monde ved Thon Hotel Wergeland.
God service og god mat.
Kelneren var dyktig og gjorde en flott jobb.
Vi hadde kveite til hovedrett. Den var god og fint anrettet.
Denne restauranten kan anbefales for dem som ønsker noe ekstra. I øvre prisleiet slik at det blir for spesielle anledninger.
Takk for en fin kveld.

Takk, Pelle2009
Anmeldt 5 mars 2017

Har vært her flere ganger, og er alltid veldig fornøyd! Var her igår med min mor, og vi koste oss veldig. Spennende meny og alt smaker utrolig godt! Koselig restaurant og flinke servitører :) Gleder meg allerede til neste gang jeg skal der :)

1  Takk, Lena H
Anmeldt 4 mars 2017 via mobile enheter

Veldig god og smakfull mat. Betjentingen var veldig smilende og gidde utrolig bra service. Eneste å sette fingern på var ventetiden på maten. Vi satt over en time før vi fikk vår pga stor pågang..

Takk, Vibeke R

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!