“Herlig tapas! ”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 6 av 133 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 17 april 2017 via mobile enheter

Nydelig tapas! Godt utvalg og variert meny. Greie priser, men litt små porsjoner. Hyggelig personale!

Takk, Kathrine27
Simonlemonde1, Daglig leder på Le Monde Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 april 2017

Hei og tusen takk for din tilbakemeldingen :) tar opp mengden av mat med kjøkkenpersonale. Håper å ser dere snart igjen

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15 april 2017 via mobile enheter

Vi valgte dagens forslag og noen retter utenom. Nydelige smaker og lekkert servert. Lokalet var innbydende og atmosfæren veldig god. Rent og ryddig og vi storkoste oss. Desserten var dagens sjokoladefondue og smakte nydelig.
Vi kommet gjerne tilbake hit.

Takk, 2nil
Simonlemonde1, Leder  på Le Monde Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 april 2017

Tusen takk for din tilbakemelding og flotte ord :)

Anmeldt 10 april 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, men dessverre elendig service. Veldig irriterende, totalen kunne vært så utrolig mye bedre med veldig enkle grep!!!

Takk, timjaland
Anmeldt 1 april 2017 via mobile enheter

Her er du garantert et fantastisk måltid. Ypperlig til enhver tid. Variert meny og god drikke. Det koster litt, men er absolutt verd pengene☺

Takk, Mette E
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

En etterlengtet kveld, alene uten barn. Det måtte bli bra, og det ble bra. Mye godt, likte spesielt godt trøffelosten. Sikkert valg.

Takk, amundkolf

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!