“Mat”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 12 av 153 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi skulle spise mat meg og 3 familiemedlemmer og først fikk 2 stk maten det var hamburger, burgeren var god men tok 17 min før resten av maten kom ikke mye smak i maten og dårlig service

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kjeldahl11

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestillt bord og fikk raskt vist bordet og fikk menyer og bestilt drikke, enda lokalet var helt fullt. Det tok litt tid å få maten men fikk en venterett som kompensasjon. Maten var nydelig og prisen grei.

Takk, Tomerik
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Tapasfjøl med et rikholdig utvalg med velsmakende små tapasretter med kjøtt, ost, fisk og grønnsaker. Til dessert ble det sjokolade kake og sorbet, meget velsmakende. Glimrende plassering i Markens gate og meget hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales.

Takk, stigs152
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Rekene var noe av det beste jeg har smagt... Anbefaler dette stedet. Vegg i vegg med macdonalds så utrolig lett å finne, midt i gågata.

Takk, rusdal
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i rause porsjoner, til en ganske fair pris. Absolutt vært besøket. Har ofte lunsjdeals som er en fryd for lommeboka!

1  Takk, shoot_raw

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!