“Fantastisk mat ”

Le Monde Tapas
Bestill på internett
Vurdert som nr. 11 av 177 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservater
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Fikk servert en utrolig god mat. De som jobbet der var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, torbj_rnv969

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

En varm sommerkveld i Kristiansand, lokket med tapas og god drikke. På Le Mondes uteservering fant de plass til to som ikke hadde booket bord på forhånd.
Valget falt på Kjøkkensjefsfjøla med vår egen personlige vri.
Smakfullt og delikat - det ble en trivelig kveld på alle måter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 52Drugis
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Var og spiste her igår 31. 07.
Kjempegode Tapas måtte vente vel lenge
Hyggelig betjening
Minus er
De fleste Kelnere er Engelsktalende
Ellers helt topp

Dato for besøk: august 2019
Takk, 494bentel
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Le Monde Tapas har den beste tapasen i byen. Det er litt dyrt, men verdt pengene. Det er koselig å sitte der og man kan sitte både inne og ute.

Dato for besøk: august 2018
Takk, marien535
Anmeldt 26. juli 2019

Fortjener ikke mer enn 1. Først fordi dem ga inntrykk av at vi ikke var velkommen når vi ønsket å bestille til 5 personer, var liksom ikke interessert. Vi kom tilbake og fikk bord til 5 personer. Bestemte oss for kokkens hovedrett favoritt med 10 smaker, kr 350 pr person. Det var ikke behov for å bestille 5 x denne retten, 4 ville være mere enn nok. All mat som kom var på en 75 cm lang fjøl med noen skåler på. Når vi hadde spist opp alt satt vi igjen med 3 prs halveis mett, 2 andre smakte så vidt på maten. Hva inneholdt fjølen, alle skåler inneholdt 4 stk veldig små enheter hver, lamme ben, IKEA boller, frityr av fisk, ost, tomater, brød, reke, potet, spekeskinke, smør.
Mildt sakt så er denne meny for kun en person, dette er ikke vært 350 x 4
Vi gikk på Sushi nær kirken, vi alle spiste oss riktig mette for 700 kr totalt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Rene B

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!