“Ganske god mat!”

Le Monde Tapas
Bestill på internett
Vurdert som nr. 11 av 177 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservater
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Helt ok tapas men vi må si vi har nok opplevd bedre. Om vi er I nærheten tar vi kanskje turen igjen men tar nok ingen om vei for å spise her igjen.

Takk, sunnivak

Anmeldt 8. september 2019

OK tapas med separate godbiter. Serverer også dagens lunch til en hyggelig pris.
Har også et sentralt og behagelig område til uteservering.

Takk, Tormod K
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Fikk servert en utrolig god mat. De som jobbet der var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Kan absolutt anbefales.

Takk, torbj_rnv969
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

En varm sommerkveld i Kristiansand, lokket med tapas og god drikke. På Le Mondes uteservering fant de plass til to som ikke hadde booket bord på forhånd.
Valget falt på Kjøkkensjefsfjøla med vår egen personlige vri.
Smakfullt og delikat - det ble en trivelig kveld på alle måter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 52Drugis
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Var og spiste her igår 31. 07.
Kjempegode Tapas måtte vente vel lenge
Hyggelig betjening
Minus er
De fleste Kelnere er Engelsktalende
Ellers helt topp

Dato for besøk: august 2019
Takk, 494bentel

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!