“Tapas av høy kvalitet ”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 12 av 153 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Tapas av høy kvalitet, vennlig og imøtekommende service i hyggelige lokaler. Ikke turistifisert selv om de ligger på Markens.

2  Takk, Paulan2000

Anmeldt 20. juli 2020

Vi gledet oss stort til tapas men måltidet var skuffende. Maten var kald og trolig oppvarmet flere ganger. Vi fikk heller ikke det vi bestilte selv om restauranten påstod det. (Iberico er ikke det samme som salami). I tillegg var prisen høy, altfor høy i forhold til matopplevelsen. Betjeningen var hyggelig men holder ikke når maten var så skuffende. Hold deg unna dette stedet!

2  Takk, 625karis
Anmeldt 20. juli 2020

Restauranter i hopetall i Markens - Kristiansands hovedgate. Har prøvd tre - fire av dem før. Nytt forsøk på Le Monde denne gang. Ikke noe å klage på, bare noe å skryte av - nemlig service. I motsetning til andre gjester, opplevde vi hyggelige-, oppmerksomme- og raske servitører. Maten - grei nok. Miljø OK med god utsikt til rikt folkeliv på Markens.

Takk, kleppah
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var sulten da vi kom. Bestilte tapas. Alt smakte oppvarmet, kanskje flere ganger. Tomatskivene var helt kornete og vasne. Potetbåtene var antageligvis laget for en uke siden. Helt forferdelig. Alt var dynket over med dressing, mulig for å kamuflere katastrofen. Fin slankekost da du blir mett etter de første par tyggene. Et pluss at brødet var ferskt, rødvinen var god og servitøren meget høflig og oppmerksom. Stay away!

Takk, gretebing
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Noen servitører virker litt sure, kunne spandert på seg et smil, i alle fall. Det er litt dyrt, mulig det er pga det skal fremstå som veldig hipt sted. Men lets face it, det er litt å hente. Vi satt inne, men reagerte på røyking på uteplassene. Det kommer jo barn dit, så det er litt upassende, men mulig det er pga de ønsker å fremstå som trendy (det er forøvrig ikke trendy å røyke)
God mat, selvom det er litt dyrt, usikker på
Om det var verdt prisen. Veldig fine toaletter.

Takk, jannel333

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!