“Skuffende”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 12 av 153 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 26. juli 2020

Veldig langt fra va vi har forventet. Bestilte tapas og det va helt smakløs! Smakte ingenting i det hele tatt. For lite porsjoner for en dyrt pris.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, smj408

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Knallgod tapas! Vi har vært her flere ganger og dette stedet kan virkelig anbefales! God service og kjekke servitører. Skulle jeg pirke på noe måtte det være at de kunne fortalt oss hva de enkelte rettene var på planken.

1  Takk, tjaum
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Tapas av høy kvalitet, vennlig og imøtekommende service i hyggelige lokaler. Ikke turistifisert selv om de ligger på Markens.

2  Takk, Paulan2000
Anmeldt 20. juli 2020

Vi gledet oss stort til tapas men måltidet var skuffende. Maten var kald og trolig oppvarmet flere ganger. Vi fikk heller ikke det vi bestilte selv om restauranten påstod det. (Iberico er ikke det samme som salami). I tillegg var prisen høy, altfor høy i forhold til matopplevelsen. Betjeningen var hyggelig men holder ikke når maten var så skuffende. Hold deg unna dette stedet!

2  Takk, 625karis
Anmeldt 20. juli 2020

Restauranter i hopetall i Markens - Kristiansands hovedgate. Har prøvd tre - fire av dem før. Nytt forsøk på Le Monde denne gang. Ikke noe å klage på, bare noe å skryte av - nemlig service. I motsetning til andre gjester, opplevde vi hyggelige-, oppmerksomme- og raske servitører. Maten - grei nok. Miljø OK med god utsikt til rikt folkeliv på Markens.

Takk, kleppah

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!