“Høy pris og små porsjoner ”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 12 av 154 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Maten smaker helt greit, men små porsjoner. Stive priser i forhold til porsjonsstørrelsene. Greit nok, men ikke plassen å gå for sultne mannfolk.

Takk, FrankF2044

Anmeldt 23. august 2020

Ost- og skinkefat som hadde stått lenge ferdiglaget før servering. Lite smakfull ost og skinke. Fikk rett vi ikke hadde bestilt. Lite flinke til å holde avstand mellom gjester, ingen håndsprit når man kom inn. Dyrt for dårlig mat.

Takk, SOLBREK
Anmeldt 15. august 2020

Vi har alltid elsket le monde tapas! Såpass at på vår "corona bryllupsdag" spiste vi her. Derimot var maten og servicen mye mindre enn før, veldig trist for å måtte se etter andre favoritter....

Takk, 673heleneh
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Var der og spiste med damen og fireåringen vår. Fikk kjapt plass etter vårt ønske av en hyggelig kelner. Tapasen er rett og slett den beste jeg har smakt noen gang, og hver eneste ingrediens var en smaksopplevelse av høy rang. Prisene var gode i forhold til kvaliteten på maten. Bra barnemeny hadde de også. Vi anbefaler Le Monde på det sterkeste, og kommer alltid til å spise der når vi er i Kristiansand.

Takk, jooorn
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

overkokt torsk, for hardt stekt lam.... Høye priser, ellers helt greit:) Fin atmosfære, bra service.

Takk, marita_oyen

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!