“Styr unna”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 13 av 163 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Maten va heilt ok ikkje vert prisen. Smittervern er det dårligste eg har sett i historien, ingen av dei ansatte går med maske, gjestane sitter trangt, umulig og opprette holde 1 meter reglen. smittebombe uten like

Takk, Flyer15618054456

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Maten er veldig god. Men servicen spesielt, og prisene, trekker ned.

Det tok lang tid før vi fikk noe som helst (en time), og oppmerksomheten mot bordet vårt underveis var heller laber. Det tok lang tid med alt, ikke bare å få maten (som jo er som forventer). Vi ble aldri spurt om dessert og kaffe, vi fikk kun menyen på bordet.

Vi ba om at musikken som ble spilt på høytaleren rett ved bordet ble dempet, men det kunne de ikke. Musikken var heller ikke veldig tilpasset gjestene på stedet.

Tapasmenyene er prissatt forholdsvis høyt (350-400 pr pers), og det er litt i overkant.

3  Takk, torem988
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og veldig bra service. Vi bestilte forskjellige tapas og alt var supergodt. Baconsurret dadler, andeconfit, hallumi, manchego, iberico, scampi og foccatia med fetakrem og aioli. Vel verdt et besøk

2  Takk, 689olel
Anmeldt 25. juni 2021

Veldig profesjonell service fra vi kom til vi gikk, - imponerende for alle bestillinger gikk greit og hyggelig og omtenksom service. Dette var en fredag kveld så trykket på kjøkkenet var høyt så det var lenger ventetid å få maten enn vanlig, men vi ble orientert om dette fra første stund. Mens vi ventet på maten, fikk vi brød. Min mann og jeg spiste andeconfit som bl.a. hadde kjempegod ost som tilbehør, og datteren vår var veldig godt fornøyd med sin hamburger. Topp smaker! Under normale omstendigheter, ville vi ha spist dessert, men vi måtte rekke en film på kino så det ble bare med hovedrett. Jeg likte interiøret. Restauranten var veldig bevisst smittevernstiltak så det var betryggende.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Å sitte rett ved havet og spise god mat gjør godt for sjelen. Le Monde byr på åtte spennende retter, inkl. 2 typer burgere.
Vi spiste tapaslunsj og var godt fornøyd.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, peterandrasc2017

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!