“Elendig service til svindyr mat!”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 13 av 163 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 31. juli 2021

Elendig service til en svindyr pris! Vi ble først møtt av kelner etter kelner i døra som alle ba oss om å «vente i gangen til neste kelner kom for å hjelpe oss». Ikke nok med det så var bordet vinglete, og vi kunne virkelig ikke høre eller forstå noe av det kelnerne sa til tross for at det sto «spør kelneren» under flesteparten av utvalget på meny. Må legge til at det var den minste menyen jeg har sett! Aldri vært borti så lite utvalg av kombinasjoner av tapas… det var også bråkete pop-musikk + at alle kelnerne sto i klynger og snakket sammen under nesten hele middagsoppholdet. Dårlig. Skal ikke dit igjen.

Takk, josefineh584

Anmeldt 17. juli 2021

Veldig god mat, men tok 45 minutter før maten kom. Virket som de kun ønsket å fylle resturanten, uten at de var folk nok på jobb til å håndtere dette. Var 2 bord bare mens vi var der som til slutt valgte å gå før maten kom, fordi de hadde ting å rekke og maten ikke kom til avtalt tid.
De hadde også sangria på menyen, og kl 1930 da vi ankom var de fri for sangria. Det vil jeg si er dårlig planlegging på en lørdag, og trakk ned besøket veldig!
Vi ble og spurt om å flytte bord da de behøvde vårt bord for å få inn 4 stk der i stede for 2stk som vi var. Vi gikk med på dette, og ble plassert i ett hjørne der vi ble glemt av, måtte jakte på oppmerksomhet for å få regningen.

1  Takk, Teresekarlsen
Anmeldt 17. juli 2021

En Lørdag i Juli, Covid-19 er fortsatt tilstede her og der. 90% av nordmenn som ferierer, er på Norgesferie. Mange har tatt turen til Kristiansand, også i år. Vi leter etter plasser rundt kl. 18 på en lørdagskveld, nede på Kvaderaten. Plass etter plass er oppfylt med glade turister Vi er en kohort på 3 person, sultne etter mange mil i bil, også idag. Etter flere avslag på ledig plass på uteservering. Blir vi tatt godt i mot hos Le Monde Tapas. Vi får et bord, rett ved døren inn til en fantastisk restaurant. Etter 19 år i restaurantbransjen, har jeg aldri opplevd så fantastisk service i Norge. Bordet er nettopp brukt når vi setter oss, Uteserveringen er fyllt til randen, men smittevern tatt godt vare på. Når ryddegutt har desinfisert bordet, står servitør klar med menyer, som blir godt forklart med anbefalinger for kvelden. Egen meny for 4-åringen i stråhatt! Vi bestiller 2 forskjellige kombinasjoner og en barneburger. Drikke kommer fortløpende, med vann, som trengs i de 30 varmegradene denne kvelden. Alle glass blir skjenket i. ¤-åringen får tegnesaker å ark mens vi venter på maten. Fantastisk service igjen. Korter ned ventetiden maksimalt for et barn. Maten kommer etter 17 minutter. Nok en gang, perfekt forklart, ned til minste detalje. Utseende, smaken, duften. Vidunderlg. Vi nyter hvert et tygg. Underveis blir vårt bord, å alle i rundt oss, fulgt meget godt opp. Har du valgt å spise ute, en kveld i sommer. Er dette absolutt plassen. Vi kommer garantert tilbake. Terninkast 7.

6  Takk, Bjørn B
Simonlemonde1, Eier på Le Monde Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen hjertelig takk for en så hyggelig melding :) vi setter veldig stor pris på dine fine ord. Vi håper å se dere igjen når det lar seg gjøre :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Maten va heilt ok ikkje vert prisen. Smittervern er det dårligste eg har sett i historien, ingen av dei ansatte går med maske, gjestane sitter trangt, umulig og opprette holde 1 meter reglen. smittebombe uten like

Takk, Flyer15618054456
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Maten er veldig god. Men servicen spesielt, og prisene, trekker ned.

Det tok lang tid før vi fikk noe som helst (en time), og oppmerksomheten mot bordet vårt underveis var heller laber. Det tok lang tid med alt, ikke bare å få maten (som jo er som forventer). Vi ble aldri spurt om dessert og kaffe, vi fikk kun menyen på bordet.

Vi ba om at musikken som ble spilt på høytaleren rett ved bordet ble dempet, men det kunne de ikke. Musikken var heller ikke veldig tilpasset gjestene på stedet.

Tapasmenyene er prissatt forholdsvis høyt (350-400 pr pers), og det er litt i overkant.

3  Takk, torem988

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!