“Byens beste tapas! 10/10!⭐️”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 13 av 163 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Min kjære og eg var der i går og hadde en heilt fantastisk middag! 10/10.⭐️ Vi bestilte; Tapas royale exclusive og kjøkkensjefen anbefaler + filet mignon romesco. Det var nydelige smaker og vi blei god og mett! Servitøren var utrulig hyggelig og veldig service innstilt. Super opplevelse alt i alt.

Takk, josefineagathe

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Byens beste tapas og en vidunderlig servitør. Masse god mat og deilig vin. Vi feiret 60 årsdag og fikk sang og kake som surprise.

Takk, 557kariannef
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Tapasen var fantastisk! Tilfeldig at vi havnet akkurat her på vår ene kveld i Kristiansand. Anbefaler restauranten, maten, vinen og ikke minst vår tilstedeværende og servicemindede kelner Sean Paul.

1  Takk, 515pernillem
Anmeldt 8. august 2021

Jeg elsker tapas og har spist mye god tapas i mitt liv, men dette er en av de beste tapasene jeg har spist noen gang. Vi bestilte en "kjøkkensjefens anbefaling" og en "tapas royale" som vi delte på to. Mange gode, nye og spennende smaker. Til dessert spiste vi "Gateu Marcel" og pannacotta med lakris og tyttebær. Var litt skeptisk til sistnevntes sammensetning, men det var nydelige smaker som passet godt sammen. Sjokoladen i "Gateu Marcel" var fortreffelig. Etter dette kongemåltidet var vi gode og mette.
Servicen var god og vi fikk hele veien en følelse av å bli sett og ivaretatt.

3  Takk, 353linn_
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi er to vennepar som besøkte Le Monde på en herlig solskinnsdag. Nydelige blåskjell og god servering. Absolutt å anbefale. Ikke problem å besøke med hunder.

1  Takk, The_Gooses2

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!