“Burger, pils & fotball”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 44 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Stille onsdags kveld, hyggelig betjening. Saftig burger kald drikke og fotball på tv. Ikke mye som manglet

Takk, olehan85

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har ikke vært i restauranten og spist, men hadde vegetarburger som takeaway. Endelig noen som tilbyr et bra alternativ, tommel opp!

Takk, dittanh
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Spennende meny. God burger og godt tilbehør. Hyggelig betjening. Bonus for uteservering i sola. Kommer gjerne tilbake!

Takk, Sivkarinr
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var to personer som kom for å spise. Området var fint dekorert og atmosfæren var avslappet og koselig. Vi satte oss ned og betjeningen kom raskt. Vi bestilte burger med bacon og cheddar, servert med fries. Fint med musikk i bakgrunnen og fotball på skjermen.

Det tok bare 10 minutter fra vi bestilte til maten var på bordet vårt. Maten smakte fantastisk og stedet anbefales.

Takk, 358magnusm
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fant ut at vi skulle spise her istedenfor og vi ble ikke skuffet! Jeg og ei vennine bestilte hver sin nacho, å det var mye nacho! ❤️ Kanskje litt for mye... Vi hadde pulled pork nacho og chili nacho å begge var litt sterke, slik at det kilte på tunga, kjempedigg! Masse mat for pengene. De to guttene bestilte burger og fries. Burgerne var slider størrelse og ikke veldig imponerende men heilt greie. Friesene fikk mye skrøyt! Krydderet på søtpotetfrisene var veldig godt!

Servicen var topp, syns maten tok litt lang tid men ikke for lang tid.

Eneste jeg ikke likte var at vi ikke fikk beskjed at porsjonene på nachosene var såpass store! Kunne fint vært to, kanskje tre personer på en porsjon. Med tanke på hvor godt det var så overapiste vi lett for å ikke måtte kaste så mye mat...

Men alt i alt er vi kjempefornøyde alle fire!

Takk, LindaCJ93

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!