“Hyggelig sted, god mat”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 44 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Godt fornøyd med både service og maten. Trivelig og uformelt sted. Kort ventetid fra vi betilte til rettene ble servert. Kommer gjerne tilbake!

Takk, Hanne L

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Stille onsdags kveld, hyggelig betjening. Saftig burger kald drikke og fotball på tv. Ikke mye som manglet

Takk, olehan85
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har ikke vært i restauranten og spist, men hadde vegetarburger som takeaway. Endelig noen som tilbyr et bra alternativ, tommel opp!

Takk, dittanh
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Spennende meny. God burger og godt tilbehør. Hyggelig betjening. Bonus for uteservering i sola. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sivkarinr
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var to personer som kom for å spise. Området var fint dekorert og atmosfæren var avslappet og koselig. Vi satte oss ned og betjeningen kom raskt. Vi bestilte burger med bacon og cheddar, servert med fries. Fint med musikk i bakgrunnen og fotball på skjermen.

Det tok bare 10 minutter fra vi bestilte til maten var på bordet vårt. Maten smakte fantastisk og stedet anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 358magnusm

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!