“Nydelige hamburgerer og tilbehør”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 46 av 155 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 14. juli 2020

Restauranten tilbyr nydelige burgere meg nydelige fries. Lokalet er kult, men kanskje litt mørkt. De tilbyr også take-away.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 857madsn

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Svært skuffende!
Dårlig service, ekstremt dyrt iht hva vi fikk servert.
En liten tørr, smakløs og overpriset hamburger... ( vi trodde faktisk det var en spøk)
Servitørene glemte deler av bestillingen, siste mann fikk sin burger når vi andre hadde spist.
Dressingen kom aldring til bordet.
Skittent,
Desidert den mest skuffende hamburgeropplevelsen vi har opplevd.
Både smak, pris og service.
Vi gikk sultne derifra-
Skjerpings.
Dette er ikke godt nokk!

Takk, airh
Anmeldt 5. juli 2020

Alt som kunne gå galt - gikk galt. Dårlig service, smaks løs mat, dyrt i forhold til størrelse/mengde, skitten lokal/kjøkken. Aldri igjen og ikke anbefaler selv for den mest sultne.

Takk, Earnulm
Anmeldt 24. juni 2020

Ville først ta en drink. Greit utvalg i baren, de ga inntrykk av at de var gode på drinker men spesialiteten deres var tequila-baserte drinker. Bestilte noe annet, en ordinær anerkjent drink som smakte noe helt annet enn den skulle. Fikk en ny som kun var marginalt bedre. Den dårligste lagde drinken av denne spesifikke typen jeg noen gang har fått servert. Maten (burger) var grei men heller ikke mer. Måtte be om helt vanlig tilbehør to ganger, servitøren glemte det begge gangene. De hadde drysset parmesan over pommes fritt'en. Parmesan er godt. Pommes fritt er godt. Parmesan OPPÅ pommes fritt er IKKE godt. Det er vel en grunn til at dette ikke serveres som topping andre burgersteder... Alt i alt en mat -og drikkeopplevelse langt under pari.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Navigator788178
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Betalte over 300 kroner for en liten øl og en bitteliten burger helt blottet for salat og stæsj. Selve burgerkjøtet var det grei smak på, men man føler seg lurt av denne burgeren. På skilt ute står det alle retter 100 kr.... Burger kan sammenlignes med McD. bare med litt bedre smak på kjøttet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, kristianm187

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!