“Dårlig kundeservice”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 44 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 28. juli 2020

Vi ankom restauranten med to sultne barn. Vi sto i døra og ventet en evighet og enda kom det ingen for å ta oss i mot. De gikk rett forbi oss uten så mye som et «Hei». Vi endte opp med å forlate restauranten og kommer ikke til å gå dit igjen.

Takk, 807tor_

Anmeldt 25. juli 2020

Ønsket å spise middag, men det var foreløpig fullt så vi fikk et mindre bord i hjørnet for å ta noe å drikke. Vi skulle få beskjed når det var ledig bord slik at vi kunne nyte mat på et mer velegnet bord. Opplevde at folk kom underveis og at disse fikk bord før oss selv uten bestilling, og vi var kun 3 stk. Når vi diskuterte med servitøren var han lite behjelpelig og så dumt på oss. Etter mye fram og tilbake fikk vi til slutt bord. Maten var god, men mye tull og vi følte oss glemt

1  Takk, Sukkervadd321
Anmeldt 21. juli 2020

Absolutely brilliant service and amazing food!!! Dette er en av de beste burgere i verden. Anbefales på det sterkeste

Takk, narimantasb2020
Anmeldt 19. juli 2020

Jeg å min samboer bestemte oss for å dra hit en søndag kveld for å prøve ut deres burgere vi hadde hørt så mye godt om.
Det første vi ser når vi kommer inn døren er en blanding av en full restaurant og uryddige tomme bord.
Vi venter i døren på å bli servert mens vi gnir hendene våres inn i en hånd sprit med en dårlig lukt av over gjæret eple.
Når servitøren kommer får vi beskjed om at kokkene har mye å gjøre, noe som er forventet hos en restaurant denne Corona sommeren.
De hadde visst alt for mye å gjøre denne kvelden ti på ti til at vi Ikke fikk bord.
Her kommer aldri jeg eller samboeren min igjen.

2  Takk, Tordenskjoldd
Anmeldt 18. juli 2020

God burger, men veldig liten og uten noe tilbehør. Ble overrasket over størrelsen i forhold til pris!

Takk, Trygvef84

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!