“Dårlig kundeservice!”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 44 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 6. august 2020

Veldig dårlig system hos servitørene her. Vi satt ute og fikk relativt raskt bestilt både mat og drikke. Etter serveringen så vi ikke snurten av en servitør på evigheter. De på nabobordet måtte gå inn og be om å få regningen, og vi vurderte å ringe inn for å få oppmerksomhet det vi satt. Ikke var det fullt heller. De scorer ikke særlig høyt hos meg på kundebehandling generelt, de virker likegyldige til sine gjester. Burde ta seg et smilekurs og et kurs eller tre i god kundebehandling. Hadde det ikke vært for gode priser på diverse drikke, hadde vi aldri vært der med ujevne mellomrom. Skal du ut og drikke øl/vin, greit nok. Skal du ut for hyggelig atmosfære og litt pampering, styr unna.

Takk, A3Mom

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

En bra resturant i Kristiansand sentrum. Har en bra og god meny. Overraskende rimelig drikkemeny. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 719tord
Anmeldt 28. juli 2020

Vi ankom restauranten med to sultne barn. Vi sto i døra og ventet en evighet og enda kom det ingen for å ta oss i mot. De gikk rett forbi oss uten så mye som et «Hei». Vi endte opp med å forlate restauranten og kommer ikke til å gå dit igjen.

Takk, 807tor_
Anmeldt 25. juli 2020

Ønsket å spise middag, men det var foreløpig fullt så vi fikk et mindre bord i hjørnet for å ta noe å drikke. Vi skulle få beskjed når det var ledig bord slik at vi kunne nyte mat på et mer velegnet bord. Opplevde at folk kom underveis og at disse fikk bord før oss selv uten bestilling, og vi var kun 3 stk. Når vi diskuterte med servitøren var han lite behjelpelig og så dumt på oss. Etter mye fram og tilbake fikk vi til slutt bord. Maten var god, men mye tull og vi følte oss glemt

1  Takk, Sukkervadd321
Anmeldt 21. juli 2020

Absolutely brilliant service and amazing food!!! Dette er en av de beste burgere i verden. Anbefales på det sterkeste

Takk, narimantasb2020

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!