“Kyllingvinger i toppklasse”

Tollboden Burger Bordello
Vurdert som nr. 50 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Black Angus Burger: Ekte håndverk, Black Angus kjøtt i alle varianter. Spør oss om ukens burger når du tar turen innom! Black Angus er verdenskjent for sin mørhet og smakfullhet. Kjøttet skal holde en høyere kvalitet enn annet burgerkjøtt, og dermed er det et selvsagt valg å servere dette her hos oss på Burger Bordello. Valgene er mange, enten du vil ha en solid cheese burger eller en mer eksotisk variant inspirert av østens kjøkken med vår Thai Phoon Burger - Kjøttet er like godt, og tilbehøret velger du selv. Velbekomme og prøv ukens burger hos oss!
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige kyllingvinger med utsøkt saus/marinadeHver gang jeg tenker på Kristiansand så gleder jeg meg til et besøk på Burger bordello og kyllingvinger. Har vært der hver dag i ferien og spist. Finner ikke maken noen annen plass

Takk, O4645NVninal

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Bra streetfood men dårlig service, dvs de er uoppmerksomme der på deg som gjest. Fin plassering ute ved Markens og fett interiør men dette kunne vært meget bra om de hadde hatt proffe folk på jobb.

Takk, OCH2013
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette var faktisk det beste et av de 10 restaurant- besøkene vi hadde på vår ferietur, vi bestilte 4 forskjellige retter og alle var enestående. Vi var der på den travleste tiden og det var kun 30 minutter ventetid og det var verdt å vente på. Prisen er heller ikke noe å si på

Takk, 177haraldl
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Uff. Dette var ikke bra. Jeg bestilte en hamburger til min datter, og en kebab (kylling) i brød. (Take away)
Retten «vasset i fett» Brødet var gjennomtrukket av fett og kjøttet var totalt smakløst. Det smakte knapt nok salt av kyllingen. Det virket som om grønnsakene hadde ligget i en blanding av ett eller annet, da de var vasne og ikke sprø overhode. Kan hende den andre maten smaker, men jeg ville ikke brukt pengene på kebab her.

1  Takk, susannep838
Anmeldt 24. juni 2021

Jeg er kanskje ikke den største hamburger-spiseren, men min datter spiser som regel hamburger når hun får sjansen og hun var kjempefornøyd i likhet med oss foreldre.I tillegg så bestilte de andre sweet potato fries som kom i generøse porsjoner og som også smakte godt. Vi spiste dessert, - sjokoladekake med marshmallows og karamellsaus og jordbær. Det er ytterst sjelden at min datter ikke orker å spise desserten fordi hun ble så mett, men det skjedde her. God service! Kommer nok tilbake hit!

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Tollboden Burger Bordello, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Burger Bordello? Del dine erfaringer!