“Greit nok”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 74 av 154 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 23. juli 2020

Bestilte klassikeren Heavy Heaven. Smakte greit, men biffen på pizzaen trakk kraftig ned. Seig og kunne ikke tygges. Fikk i tillegg mange harde bruskbiter i munnen som måtte spytte ut. Servicen fra vår servitrise var hyggelig. Elsker Oreo Dream! Beste desserten jeg spiser. Første gang jeg har hatt noe å klage på med denne. Den ene biten smakte bittert og var litt tørr. Mulig den var gammel?

Takk, 310eivindp

Anmeldt 14. juli 2020

Det var lang vente tid på å komme inn
og det tok lang tid før servitøren kom for å ta våres bestillinger.
Men heldigvis kom maten forholdvis fort.
Maten var bra som Peppes Pizza skal være
og hyggelig betjening selv om lokalet var stapp fullt av kunder.

Takk, brainraider
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Som vanlig er peppes best, fantastisk pizza og hyggelige ansatte og veldig flott lokale :)!!! Anbefales

Dato for besøk: november 2019
Takk, JakobL200
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Andre gangen jeg var her. Tenkte at føste gangen at kokken var uheldig.
Men det var nok den vanlige standarden. Kommer ikke tilbake

Dato for besøk: mars 2019
Takk, geirNorway22
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

En av de beste Pizzaene jeg har hatt på Lenge. Vært på mange Peppes i landet og dette var akkurat som de andre jeg har vært på. Strålende service var det også.
Kommer tilbake om jeg er i Kristiansand

Takk, thechampgaming123

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!