Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUSD 173
Anmeldt 31. oktober 2018

Skal ikke reise lenger enn fra Arendal til Kristiansand for å få følelsen av en storby. Meg og samboer valgte en natt her for kose oss med mat og drikke ute.
Bodde på et Superior rom, der var fint og rent.
Frokosten var helt topp, der var alt man kunne ønske seg av mat og drikke, og deilig utsikt med soloppgang over bystranda. Fellesområdene var trivelige, og veldig praktisk med inngang til hotellet via parkeringshuset i kjelleren.
Alle de ansatte, resepsjonistene, de som ryddet i frokostbufféten, og de som rengjorde i rommene var alle blide og glade og hilste da vi gikk forbi.
Jeg hadde en veldig fin overnatting her.

Takk, carulain
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Caroline

Takk for flotte tilbakemeldinger! Man trenger ikke alltid reise langt for å nyte en fin helg!

Hjertelig velkommen tilbake når det måtte passe.

Anmeldt 26. oktober 2018

Velger alltid Scandic Bystranda når besøker Kristiansand.
Bra hotell der jeg vet at får god service, bra rom og mat.
Alltid bra plass i parkeringsgarasje når behov for det.

Kort og godt det beste > Prøv du også!

Romtips: Bra rom og bra størrelse. Mulighet å kunne jobbe ustørt da er tilnærmet støyfritt.
Takk, Nils R
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Nils R.

Tusen takk for at du alltid velger oss som ditt hotell og tusen takk for de flotte kommentarene! Det varmer.
Er naturligvis helt enig i din smarte oppfordring:
"Prøv du også!"
Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. oktober 2018

dette er mitt favoritthotell i Norge. Beliggenhet, service og frokost er i særklasse! Eg har budd på dette hotellet både i jobbsammenheng og privat. Siste gong eg budde på hotellet hadde me med oss hunden vår. Det fungerte heilt supert. Dette er eit hotell å bli glad i!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sbO3109FF
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei sbO3109FF

Tusen hjarteleg takk for dei fantastiske tilbakemeldingane. Din siste setning: "Dette er eit hotell å bli glad i!" opna alle tårekanalane:) Tusen tusen takk!!

Velkommen tilbake!

med vennleg helsing Håvard Solum

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell med flotte rom. Fine fellesområder og restaurant. Hyggelig betjening. Gode parkeringsmuligheter mot betaling i kjelleren. Kommer til å bruke dette hotellet ofte i både forretningssammenheng og privat

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 143kjetilr
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hei Kjetil R

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det betyr mye for oss å få slike hyggelige tilbakemeldinger! de er allerede tatt videre til være dyktige ansatte.

Hjertelig velkommen tilbake!

mvh Håvard solum

Anmeldt 11. oktober 2018

Flotte rom, gode senger, fint bad, hyggelig betjening, og helt grei mat i restauranten. Veldig bra beliggenhet. Enkelt å parkere i stort parkeringshus under hotellet, men litt for dyr parkering. Bor alltid her når jeg er i Kristiansand.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 992Mona
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei 992Mona

Takk for dine hyggeliger tilbakemeldinger og at du bor hos oss! Skulle gjerne satt prisene i parkeringen og gitt hotellets gjester rabatt, men det har jeg dessverre ikke muligheter til.

Hjertelig velkommen tilbake!