Expedia.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 127
Vio.comUSD 126
205210 av 1 206 anmeldelser
Anmeldt 5. november 2018

Bestilte superior rom da dette kunne bestilles med king-size seng. Fikk to senger som ikke var helt samme høyde som var dyttet sammen. Sen ut sjekk som jeg ba om kunne de ikke se om var mulig før dagen etterpå, som da gjorde det uaktuelt. Badet var ikke helt rent på gulvet. Rommet var forholdsvis greit ellers.

Takk, Bj0rn83
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Bjørn E

Takk for tilbakemeldingene. Når det gjelder sen utsjekk er det alltid vanskelig å bekrefte dette før, da det er avhengige av belegget neste dag og ledige rom i de enkelte romkategorier. Da er vi av og til nødt til å bekrefte dette først samme dag.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i byen.

Anmeldt 5. november 2018

Vi har overnattet her flere ganger, og er alltid like fornøyd. Fine rom (ofte med sjøutsikt), god mat og kort avstand til Aquarama. Hotellet ligger sentrumsnært, med Bystranda og en rekke lekeplasser like utenfor.En bedre rabattavtale med Aquarama hadde gjort oppholdet enda mer attraktivt. Hotellets rabatterte pris for en famile på fire er bare noen kroner billigere enn standard familiebillet.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AslakLG

Hei AslakLG

Tusen hjertelig takk for de flotte tilbakemeldingene. Det tas godt i mot her på Bystranda. Skulle gjerne sørget for enda bedre rabatter, men det er ikke opp til meg, dessverre.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i byen.

Anmeldt 31. oktober 2018

Skal ikke reise lenger enn fra Arendal til Kristiansand for å få følelsen av en storby. Meg og samboer valgte en natt her for kose oss med mat og drikke ute.
Bodde på et Superior rom, der var fint og rent.
Frokosten var helt topp, der var alt man kunne ønske seg av mat og drikke, og deilig utsikt med soloppgang over bystranda. Fellesområdene var trivelige, og veldig praktisk med inngang til hotellet via parkeringshuset i kjelleren.
Alle de ansatte, resepsjonistene, de som ryddet i frokostbufféten, og de som rengjorde i rommene var alle blide og glade og hilste da vi gikk forbi.
Jeg hadde en veldig fin overnatting her.

Takk, carulain
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Caroline

Takk for flotte tilbakemeldinger! Man trenger ikke alltid reise langt for å nyte en fin helg!

Hjertelig velkommen tilbake når det måtte passe.

Anmeldt 26. oktober 2018

Velger alltid Scandic Bystranda når besøker Kristiansand.
Bra hotell der jeg vet at får god service, bra rom og mat.
Alltid bra plass i parkeringsgarasje når behov for det.

Kort og godt det beste > Prøv du også!

Romtips: Bra rom og bra størrelse. Mulighet å kunne jobbe ustørt da er tilnærmet støyfritt.
Takk, Nils R
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Nils R.

Tusen takk for at du alltid velger oss som ditt hotell og tusen takk for de flotte kommentarene! Det varmer.
Er naturligvis helt enig i din smarte oppfordring:
"Prøv du også!"
Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. oktober 2018

dette er mitt favoritthotell i Norge. Beliggenhet, service og frokost er i særklasse! Eg har budd på dette hotellet både i jobbsammenheng og privat. Siste gong eg budde på hotellet hadde me med oss hunden vår. Det fungerte heilt supert. Dette er eit hotell å bli glad i!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sbO3109FF
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei sbO3109FF

Tusen hjarteleg takk for dei fantastiske tilbakemeldingane. Din siste setning: "Dette er eit hotell å bli glad i!" opna alle tårekanalane:) Tusen tusen takk!!

Velkommen tilbake!

med vennleg helsing Håvard Solum