Expedia.comUSD 126
202207 av 1 206 anmeldelser
Anmeldt 3. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Etter mange overnattinger i byens andre hotell kom tiden nå for Scandic Bystranda.
Sikkert en herlig beliggenhet i sommerhalvåret, ikke like viktig nå i noen regnfulle novemberdager.
Herlig og topp frokost med stort utvalg.
Et herlig SPA, uten at jeg benyttet dette. Dette blir nok mitt nye «hjem» når jeg er i Kr.sand

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, SveBra
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei safetyguide1

Tusen takk for de hyggelige tilbakemeldinger! Vi setter svær stor pris på at du bor hos oss når du er i byen. Det var rett og slett hyggelig.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. november 2018

Hotell med flott service, godmat og hyggelig personell. Beliggenheten er sentral til sentrum og hav noe som gjør hotellet unikt sommer som vinter. Fine moderne rom med havs utsikt. Hotellet kan anbefales et besøk.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Quest21936576840
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Quest21936576840

Takk for den flotte tilbakemeldingen! Det var virkelig hyggelig å lese at dere trivdes hos oss, og din anbefaling takkes det spesielt for.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. november 2018

Bestilte superior rom da dette kunne bestilles med king-size seng. Fikk to senger som ikke var helt samme høyde som var dyttet sammen. Sen ut sjekk som jeg ba om kunne de ikke se om var mulig før dagen etterpå, som da gjorde det uaktuelt. Badet var ikke helt rent på gulvet. Rommet var forholdsvis greit ellers.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Bj0rn83
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Bjørn E

Takk for tilbakemeldingene. Når det gjelder sen utsjekk er det alltid vanskelig å bekrefte dette før, da det er avhengige av belegget neste dag og ledige rom i de enkelte romkategorier. Da er vi av og til nødt til å bekrefte dette først samme dag.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i byen.

Anmeldt 5. november 2018

Vi har overnattet her flere ganger, og er alltid like fornøyd. Fine rom (ofte med sjøutsikt), god mat og kort avstand til Aquarama. Hotellet ligger sentrumsnært, med Bystranda og en rekke lekeplasser like utenfor.En bedre rabattavtale med Aquarama hadde gjort oppholdet enda mer attraktivt. Hotellets rabatterte pris for en famile på fire er bare noen kroner billigere enn standard familiebillet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AslakLG

Hei AslakLG

Tusen hjertelig takk for de flotte tilbakemeldingene. Det tas godt i mot her på Bystranda. Skulle gjerne sørget for enda bedre rabatter, men det er ikke opp til meg, dessverre.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i byen.