Expedia.comUSD 126
ScandicHotels.comUSD 126
Orbitz.comUSD 126
200205 av 1 206 anmeldelser

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Dette er et sted vi kommer tilbake til God frokost og hyggelig personell. Flott utsikt ut mot bystranda og sjøen. Kort avstand til det meste som eks.Aqurama badeland, sentrum, Odderøya, Baneheia og Ravndalen.

Takk, Fearless66868244544

Hei Fearless66868244544

Takk for den hyggelig tilbakemeldingen. Din lovnad om at dere returnerer setter vi veldig stor pris på.

Hjertelig velkommentilbake, og ønsker deg en flott førjulstid.

Dato for oppholdet: desember 2018

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Etter mange overnattinger i byens andre hotell kom tiden nå for Scandic Bystranda.
Sikkert en herlig beliggenhet i sommerhalvåret, ikke like viktig nå i noen regnfulle novemberdager.
Herlig og topp frokost med stort utvalg.
Et herlig SPA, uten at jeg benyttet dette. Dette blir nok mitt nye «hjem» når jeg er i Kr.sand

1  Takk, SveBra
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei safetyguide1

Tusen takk for de hyggelige tilbakemeldinger! Vi setter svær stor pris på at du bor hos oss når du er i byen. Det var rett og slett hyggelig.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. november 2018

Hotell med flott service, godmat og hyggelig personell. Beliggenheten er sentral til sentrum og hav noe som gjør hotellet unikt sommer som vinter. Fine moderne rom med havs utsikt. Hotellet kan anbefales et besøk.

Takk, Quest21936576840
Havard S, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Quest21936576840

Takk for den flotte tilbakemeldingen! Det var virkelig hyggelig å lese at dere trivdes hos oss, og din anbefaling takkes det spesielt for.

Velkommen tilbake til oss!