Expedia.comUSD 126
ScandicHotels.comUSD 126
Orbitz.comUSD 126
198203 av 1 206 anmeldelser
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Budde to netter i samband med reise til og frå i jula. Hotellet er fint, huggeleg og sentralt plassert. Diverre trekk sørvisen i restauranten eine kvelden ned heilskapsinntrykket. Vi tinga mat for å ete på rommet. Då vi pakka ut maten viste det seg at halvparten ikkje var til å ete, for det hadde stått og venta på at resten skulle bli ferdig. Vi gjekk ned til restauranten for å klage, men fekk beskjed «at sånn blir det når ein tingar mat som tek ulik tid å lage». Kom korkje forslag om at de skulle gjere eit nytt forsøk eller at vi skulle få pengane attende, sjølv om dei var samd i at maten ikkje var godt nok. Etter å ha klaga til resepsjonen blei maten delvis kreditert. Rema 1000 er heldigvis rett i nærleiken og er open seint.

Takk, stseland
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei stseland
Takk for tilbakemeldingene. hyggelig at dere trivdes på hotellet. Beklager at ikke måltidet ble like positivt, men fint at det løste seg.
Ønsker dere et godt nytt år og velkommen tilbake!

Mvh Håvard Solum

Anmeldt 10. desember 2018

Lite fristende middag og frokost, glad for badekar, første gang på hotell uten minibar, meget enkel standard på rommet, men god seng. Ønsket to separate senger, men fikk ikke ønsket oppfylt. Veldig ok beliggenhet. Hadde vært fint med gratis-tilgang til Aqvarama slik andre hotell-badeanlegg gir.

Takk, Mobile33116345831
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Mobile33116345831

Takk for tilbakemeldingen.
Synd at du ikke satte pris på middag og frokosten vår. Scandic har i likhet med mange andre hotellkjeder i Norge kuttet ut minibar. man får kjøpt det man trenger i vår lille butikk i resepsjonen, til mye hyggeligere priser enn i de gamle minibarene. Dette står også beskrevet på våre hjemmesider. Det finnes fortsatt rom med minikjøleskap. Det er våre superior og superior extra rom, som gjerne kan anbefales neste gang.
Aquarama er ikke et hotellbadeanlegg, men driftet av helt andre aktører. De ønsker å tilby våre gjester en rabatt på 15%. Vi kan dessverre ikke gjjøre mer enn dette så lenge det ikke er vårt anlegg.

Ønsker deg en fin førjulstid.

Mvh Håvard Solum

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Dette er et sted vi kommer tilbake til God frokost og hyggelig personell. Flott utsikt ut mot bystranda og sjøen. Kort avstand til det meste som eks.Aqurama badeland, sentrum, Odderøya, Baneheia og Ravndalen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Fearless66868244544

Hei Fearless66868244544

Takk for den hyggelig tilbakemeldingen. Din lovnad om at dere returnerer setter vi veldig stor pris på.

Hjertelig velkommentilbake, og ønsker deg en flott førjulstid.

mvh Håvard Solum