Expedia.comUSD 152
TripadvisorUSD 152
FindHotel
Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldt 29. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Anmeldt 25. juni 2020

Bodde to netter på hotellets eneste junior suite. Burde forventet hotellets beste utsikt over bystranda. Den blir dessverre noe ødelagt av utsikten over et stort tak der flere måker holder til. Rommet er ellers perfekt størrelse for et par og to barn der to rom deles med en skyvedør. Virket som at lufteanlegget kun har uttak på det ene rommet. Så barna sov i et mye kaldere rom enn oss voksne. Frokosten bar preg av coronatiltak, men de hadde løst dette greit ved å porsjonere mat på forhånd. Kudos til mulighet for å forhåndsbestille «Take-away» frokost. Ellers har hotellet trolig byens beste beliggenhet rett ved bystranda og en kort spasertur til sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kristian R
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Hei Kristian
Tusen hjertelig takk for besøket og for tilbakemeldingen.
Ønsker deg en riktig god sommer og håper vi kan ønske dere velkommen tilbake neste gang dere eri Kristiansand.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 22. juni 2020

Bodde her under besøk til dyreparken da Scandic Sørlandet var fult. Bystranda er kjempefin, fin lokasjon og godt med parkering i kjelleren. Frokosten var litt amputert forståelig nok nå under koronapandemien.

Takk, Trip54354516578

Hei
Tusen hjertelig takk for besøket. Takk også for den fint tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på og er delt med dyktige ansatte.
Ønsker deg en riktig så fin sommer og ønsker hjertelig velkommen tilbake.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør