ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 21. juli 2020

Barna fikk is ved ankomst og hotellet var generelt barnevennlig. Vi hadde planlagt å besøke AquaRama en dag, men der gikk køen helt ut på gata, og det hadde ikke barna tålmodighet til. Fin lekeplass like ved.

Takk, fridas817
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei fridas817, tusen takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss, vi setter pris på hyggelige ord.
Vi takker for besøket og ønsker en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss når det måtte passe.

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Anmeldt 25. juni 2020

Bodde to netter på hotellets eneste junior suite. Burde forventet hotellets beste utsikt over bystranda. Den blir dessverre noe ødelagt av utsikten over et stort tak der flere måker holder til. Rommet er ellers perfekt størrelse for et par og to barn der to rom deles med en skyvedør. Virket som at lufteanlegget kun har uttak på det ene rommet. Så barna sov i et mye kaldere rom enn oss voksne. Frokosten bar preg av coronatiltak, men de hadde løst dette greit ved å porsjonere mat på forhånd. Kudos til mulighet for å forhåndsbestille «Take-away» frokost. Ellers har hotellet trolig byens beste beliggenhet rett ved bystranda og en kort spasertur til sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kristian R
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Hei Kristian
Tusen hjertelig takk for besøket og for tilbakemeldingen.
Ønsker deg en riktig god sommer og håper vi kan ønske dere velkommen tilbake neste gang dere eri Kristiansand.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør