4 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 277
Orbitz.comUSD 278
HurbUSD 322
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Her koste vi oss virkelig! :) Blid og serviceinnstilt betjening, nydelig mat, perfekt beliggenhet, moderne, rent og fint. Vi bodde her tre netter, og virkelig storkoste oss.

Hotellet ligger på bystranda, så det er beachvolleybaner, lekeplasser, badestrand og badeland rett utenfor. Hotellet har flotte utesitteplasser og solstoler :) Det er parkeringsanlegg i kjelleren.

Vi har de siste ukene bodd på 9 ulike hoteller, og dette er det hotellet som har laget den beste «covid-19-frokosten». Imponert over den!

1  Takk, Norskfamilie
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Familie, tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Godt å høre at vår frokost falt i smak.
Ellers takker vi for besøket, ønsker en fortsatt flott sommer og velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 21. juli 2020

Barna fikk is ved ankomst og hotellet var generelt barnevennlig. Vi hadde planlagt å besøke AquaRama en dag, men der gikk køen helt ut på gata, og det hadde ikke barna tålmodighet til. Fin lekeplass like ved.

Takk, fridas817

Hei fridas817, tusen takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss, vi setter pris på hyggelige ord.
Vi takker for besøket og ønsker en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss når det måtte passe.

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HavardS, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020