Booking.comUSD 190
FindHotelUSD 190
eDreamsUSD 190
Trip.comUSD 189
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her på en 4 nettets overnatting og var totalt 8 stk med to superior ekstra rom! Veldig fine rom, men dårlig ventilasjon! Sengene var myke, men kun en liten pute! Hotellet ligger veldig fint til rett nede ved stranden og ved siden av hotellet var det badeland (Aquarama). Det ligger sentralt og ca 12 min unna Kvadraturen med shopping! De ansatte i resepsjonen var hyggelige, men mange av de andre virket urutinerte og uprofesjonelle! Spesielt i baren! Tross alt et fint opphold veldig sentralt i en koslig by!

1  Takk, Mona H
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Mona, tusen takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss.
Vi takker for oppholdet og ønsker en flott sommer videre og velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Her koste vi oss virkelig! :) Blid og serviceinnstilt betjening, nydelig mat, perfekt beliggenhet, moderne, rent og fint. Vi bodde her tre netter, og virkelig storkoste oss.

Hotellet ligger på bystranda, så det er beachvolleybaner, lekeplasser, badestrand og badeland rett utenfor. Hotellet har flotte utesitteplasser og solstoler :) Det er parkeringsanlegg i kjelleren.

Vi har de siste ukene bodd på 9 ulike hoteller, og dette er det hotellet som har laget den beste «covid-19-frokosten». Imponert over den!

1  Takk, Norskfamilie

Kjære Familie, tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Godt å høre at vår frokost falt i smak.
Ellers takker vi for besøket, ønsker en fortsatt flott sommer og velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 21. juli 2020

Barna fikk is ved ankomst og hotellet var generelt barnevennlig. Vi hadde planlagt å besøke AquaRama en dag, men der gikk køen helt ut på gata, og det hadde ikke barna tålmodighet til. Fin lekeplass like ved.

Takk, fridas817

Hei fridas817, tusen takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss, vi setter pris på hyggelige ord.
Vi takker for besøket og ønsker en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss når det måtte passe.

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com