Trip.com
ScandicHotels.comUSD 156
HurbUSD 173
Anmeldt 11. august 2020

Tre fine dager. Alle likte seg. Frokosten kunne ha vært bedre. Varmmaten varmere og generelt mer variert utvalg. Utsikten strålende og flott med nærhet til strand, badeanlegg og ikke minst spa. Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Takk, Betithorvik
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei Betithorvik
Takk for besøket og tilbakemeldingen.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Veldig barnevennlig og bra hotell som hadde alt som vi trengte. Veldig god service og frokost. Fantastisk familierom med køyeseng og dobbeltseng, helt utrolig uteområde. Vegg i vegg med Kristiansand største badepark. Anbefales, vi kommer tilbake.

Takk, matsJ640EN
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei matsJ640EN
Tusen hjertelig takk for disse flotte tilbakemeldingene. Det setter vi STOR pris på i en svært travel sommersesong. Tusen takk!
Ønsker dere en fortsatt fin sommer og ønsker hjertelig velkommen tilbake.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør