ScandicHotels.com
FindHotelUSD 177
eDreamsUSD 177
Anmeldt 12. august 2020

Vi lå der fem netter. Renholdet daglig på rommene var svært dårlig / ikke tilstede. De skiftet skitne håndklær (men ikke badekåpe tross superior-rom!?) og redde senga men gulvene ble aldri kostet engang så mye sand ble dratt i sengene. (Nær strand) Foruten en voksen Sørlandstalende dame i resepsjonen var det lite kundeservice å spore. Her burde de ansatte hatt seg et kurs når de jobber med mennesker. Frokostutvalget var labert; ingen bacon og lite for de med cøliaki. gjesteseng på rommet så hard med fjører stikkende opp at selv et barn ikke klarte sove der. Vi er ikke kravstore men her var sofaen mer eller mindre ødelagt. Spurte fint om de kanskje hadde en ekstra madrass, Fikk to dyner. Vi hadde kjøpt superior familierom men det fantes feks bare EN stol. Der skulle følge med vannkoker med kaffe og te- det fantes ikke. Ingen skap eller hyller så man må bo i koffert.

Takk, siljeeiv
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Siljeeiv
Takk for besøket og tilbakemeldingene. Beklager dårlig renhold fra vår side og andre ting som ikke fungerte under deres opphold. Jeg tar dette med meg for oppfølging internt på hotellet.
Ønsker dere en fortsatt fin sommer.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 11. august 2020

Tre fine dager. Alle likte seg. Frokosten kunne ha vært bedre. Varmmaten varmere og generelt mer variert utvalg. Utsikten strålende og flott med nærhet til strand, badeanlegg og ikke minst spa. Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Takk, Betithorvik
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei Betithorvik
Takk for besøket og tilbakemeldingen.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 3. august 2020