Booking.comUSD 170
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 170
eDreams
Anmeldt 21. juli 2021

Rommet vårt var ikke rengjort skikkelig. Skit opp etter veggene flere steder. Dusjhode var knekt/ødelagt, gjorde at trykket i dusjen var dårlig. Ikke kjøleskap! Alt for stiv pris for det vi fikk ut av oppholdet og rommet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, siljeo853
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Silje. Takk for tilbakemeldiongen fra deres opphold hos oss. Jeg beklager opplevelsen på rommet og sender dette videre til vår husøkonom sllik at hun kan ta det med sine ansatte.
Vi skal sjekke dusjen her og sørge for at det er i orden.
For ørig har vi renholdere på hus 24 timer i døgnmet og vi kan ordne det som ikke var korrekt, eller vi kan gi dere et annet rom om det er ønskelig.
Hvet ikke hvor denne nøkkelen kommer fra, men vi mangler ikke noen universalnøkler til rom/kontorer.
Ellers takker vi for besøket og ønsker en fortsatt flott sommer.

Anmeldt 20. juli 2021

Dette er et ok hotell med god beliggenhet.
Fullstendig kaos ved frokostbuffet, ikke bra i disse koronatider. Det er svært begrenset heiskapasitet, må ofte vente lenge. På vårt rom var det flere mangler, som kun delvis ble utbedret. Ikke daglig rengjøring av rom…

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, RandiHeim
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære Randi. takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss.
Vi har gjort tiltak for å gjøre frokosten så praktisk som mulig i en travel sommersesong. VI har mange gjester og til tider vil det være kø ved buffeen. Ellers har vi rikelig med sitteområder og her har vi til enhver tid rikelig med plass.
VI tar en lett rengjøring av rommene under oppholdet og skulle det være ytterlige ønsker ber vi våre gjester om å ta kontakt med resepsjonen. Ellers takker vi for oppholdet og ønsker en fortsatt flott sommer.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

2 voksne med 2 barn i 3 netter, familerom.
Dette var vårt fjerde opphold hos Bystranda og det vil selvfølgelig bli flere. For oss sjekker hotellet alle boksene. Så er det «dessverre» slik at hotell i Kristiansand i fellesferien er dyrt, veldig dyrt. For oss er likevel beliggenheten, servicen og frokosten vel verdt det det koster. Ikke glem et besøk hos tilstøtende Aquarama.

God sommer!

Takk, Magoon80
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei Magoon80. Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Veldig hyggelig at dere har besøkt oss 4 år på rad. Vi takker igjen for besøket og ønsker hjerterlig velkommen neste gang dere skal til vår flotte sommerby!

Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Betalte litt ekstra og spanderte på oss et fint hotell, turens dyreste rom. Skuffelsen var derfor stor da rommet viste seg å ikke ha NOEN sikt fra vinduet. Føltes som en katakombe. Dette ble ikke opplyst om ved bestilling, og det var et vanlig rom til full-pris. Velg et annet hotell i Kristiansand, ellers kan du godt ende opp med dette «kjeller-rommet» i tredje etasje.

Takk, Kenneth S
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Keskunorway
Beklager at du ikke var fornøyd med ditt opphold hos oss. Du hadde bestilt et superiorrom noe du også fikk. På akkurat dette rommet er dessverre utsikten "noe redusert", for å si det forsiktig, som du helt korrekt påpeker.
Det opplyses ikke om utsikt på noen av våre romkategorier, da dette vil variere. Nå var du dessverre uheldig og fikk det superiorrommet vi har uten utsikt, og jeg beklager at dere ble skuffet.
Jeg håper ellers at oppholdet var ok, tenker da på frokost og våre ansatte.
Ønsker deg en fin sommer videre.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør