ScandicHotels.comUSD 170
FindHotelUSD 170
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dårlige, kjedelige og små rom.
Veldig dyrt for 2 netter! Rett etter vi hadde bestilt tok de ned prisen på 2 netter (det er irriterende).
Eneste som var positivt var god frokost.
Ikke verdt pengene. Bestiller heller hotell utenfor byen neste gang og kjører inn, parkeringen i kjelleren var dyr.

Romtips: Fin parkeringskjeller, men dyr. Ikke like fint som det ser ut på bilder.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Sara A
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Sara
Takk for besøket og tilbakemelding.
Flott at du likte frokosten vår. Jeg beklager oppriktig at du synes hotellet vårt er kjedelig. Håper ditt møte med våre ansatte var ok.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Lite tiltalende rom , ingen uteservering. fryktelig dyrt. Det er ingen tvil om at hotellet ønsker å tjene så mye penger som mulig. Pris/kvalitet står ikke i stil. Man blir ikke stamkunde av slikt.
Hyggelig personer i innsjekking.

Takk, stein353
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hei Stein, takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss. Det er mulig å sitte ute under frokosten og senere på dagen er det åpent i bar der man kan kjøpe forfriskninger. I sommersesongen er det mange som vil bo hos oss og dermed blir prisene på rom høyere en ellers på året. Ellers takker vi for besøket og setter pris på at våre resepsjonister gjorde et godt inntrykk.
Mvh Hans K Driftsjef

Anmeldt 21. juli 2021

Rommet vårt var ikke rengjort skikkelig. Skit opp etter veggene flere steder. Dusjhode var knekt/ødelagt, gjorde at trykket i dusjen var dårlig. Ikke kjøleskap! Alt for stiv pris for det vi fikk ut av oppholdet og rommet!

Takk, siljeo853
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Silje. Takk for tilbakemeldiongen fra deres opphold hos oss. Jeg beklager opplevelsen på rommet og sender dette videre til vår husøkonom sllik at hun kan ta det med sine ansatte.
Vi skal sjekke dusjen her og sørge for at det er i orden.
For ørig har vi renholdere på hus 24 timer i døgnmet og vi kan ordne det som ikke var korrekt, eller vi kan gi dere et annet rom om det er ønskelig.
Hvet ikke hvor denne nøkkelen kommer fra, men vi mangler ikke noen universalnøkler til rom/kontorer.
Ellers takker vi for besøket og ønsker en fortsatt flott sommer.

Anmeldt 20. juli 2021

Dette er et ok hotell med god beliggenhet.
Fullstendig kaos ved frokostbuffet, ikke bra i disse koronatider. Det er svært begrenset heiskapasitet, må ofte vente lenge. På vårt rom var det flere mangler, som kun delvis ble utbedret. Ikke daglig rengjøring av rom…

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, RandiHeim
Havard Solum, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære Randi. takk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss.
Vi har gjort tiltak for å gjøre frokosten så praktisk som mulig i en travel sommersesong. VI har mange gjester og til tider vil det være kø ved buffeen. Ellers har vi rikelig med sitteområder og her har vi til enhver tid rikelig med plass.
VI tar en lett rengjøring av rommene under oppholdet og skulle det være ytterlige ønsker ber vi våre gjester om å ta kontakt med resepsjonen. Ellers takker vi for oppholdet og ønsker en fortsatt flott sommer.