Trip.com
ScandicHotels.comUSD 150
Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Anmeldt 29. august 2021

Anmeldt 25. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Anmeldt 16. august 2021

Vi opplevde dessverre en del missfornøye med dette hotellet.
Vi hadde bestilt oss et stort familierom og ble skuffet over rommet.
For det første var det ikke sammensatte dobbelt senger som vi hadde bedt om men to utslitte knirkende enkelt senger som var dyttet inn mot hverandre. Vi opplevde ved flere anledninger også kalt vann ved dusjing.

Takk, kenneth261
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Kenneth261
Takk for besøket og tilbakemelding. Regner med at dere fikk et familierom. Vi skriver ingenting om størrelsen på rommene. Familierommet har køyesenger til barna. Håper dere fikk gitt beskjed til resepsjonen om senga slik at vi får se på det.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dårlige, kjedelige og små rom.
Veldig dyrt for 2 netter! Rett etter vi hadde bestilt tok de ned prisen på 2 netter (det er irriterende).
Eneste som var positivt var god frokost.
Ikke verdt pengene. Bestiller heller hotell utenfor byen neste gang og kjører inn, parkeringen i kjelleren var dyr.

Romtips: Fin parkeringskjeller, men dyr. Ikke like fint som det ser ut på bilder.
Takk, Sara A
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Sara
Takk for besøket og tilbakemelding.
Flott at du likte frokosten vår. Jeg beklager oppriktig at du synes hotellet vårt er kjedelig. Håper ditt møte med våre ansatte var ok.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør