Agoda.com
FindHotelUSD 146
Anmeldt 17. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2021

Anmeldt 10. september 2021

Hotellet har en flott beliggenhet ved park, strand og svømmehall. Det har en stor og luftig foaje og en åpen restaurant like ved. Du kan også spise ute i hagen - om været passer for det. Maten er god, de ansatte hyggelige og hjelpsomme og rommene pene og rene. Lite å sette fingeren på her.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, AudunP
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei AudunP.
Takk for besøket og meget kloke tilbakemeldinger. Det settes stor pris på.
Håper viu kan ønske der evelkomen tilbake til os og ønsker samtidig dere en fin høst.
mvh Håvard Solum
Hotelldirektør

Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Anmeldt 29. august 2021

Anmeldt 25. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021