Expedia.comUSD 133
Orbitz.comUSD 133
Anmeldt 12. oktober 2021

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Havard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2021

Anmeldt 12. oktober 2021

God service både ved ankomst, Ila kvelden og ved hjemreise. Gode og rene rom,direkte inngang fra hotellet til parkeringshus og «Aquarama» og rabatt på inngang der. Anbefaler utsikt mot sjøen og øvre etasjer. Fin lekeplass og Strand rett utenfor, 15 min kjøring til Dyreparken.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Malene B

Hei malenee185
Vil gjerne få takk deg for de fine tilbakemneldingene du tok deg tid til å gi oss. Det setter vi veldig stor pris på skal du vite. Det deles med de flotte ansatte.
Takk igjen, ønsker deg en fortsatt fin høst og håper vi snart kan ønske velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 28. september 2021

Ikke la dere lure av Superior rommene i 3 etage. De har høye kjellervinduer og 2 meter utsikt inn i en hvit murvegg. Ikke noe barskap og ingen vannkoker til te/ kaffe.
Helt latterlig å ta nesten 5000,- for noe sånt en tirsdag 21 til torsdag. 23 September.
Svært skuffet over at Scandic Kristiansand er frekke nok til å late som de ikke skjønner det ødelegger ferien for folk. Fikk bare høre flere ganger.. det er sånt som skjer. Jeg har lært og håper jeg kan hjelpe dere med dette her så dere forsikrer dere på forhånd at dere ikke får de rommene

Takk, 699bendikd
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei 699bendikd
Takk for besøket. Jeg beklager at du ikke var fornøyd med ditt opphold hos oss.
Vi har et av våre superior som er helt etter din beskrivelse, og grunnet fullt hotell måtte vi også bruke det. Beklager igjen.
Ønsker deg forøvrig en fortsatt fin høst.

Anmeldt 21. september 2021

Vi fikk et helt annet rom enn det som ble vist ved bestillingen.
Alt to mennesker hadde å bevege seg på var en ca. 50 cm bred passage rundt sengen.
Da vi spurte om detr var mulig å bytte rom, ble vi behandlet som om vi var problemet.
Velg et annet hotell hvis du skal til Kristiansand.
Vi vil aldri velge dette hotellet igjen!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, srl270355
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

srl270355.
Takk for tilbakemeldingen. beklager at dere ikke var fornøyde med oppholdet. Nå har vi forskjellige typer rom og det kan variere noe fra bildene. Så har vi hatt det mye fullt det siste og da er det nok vanskelig å endre rom dessverre.
Håper frokosten smakte og beklager igjen at dere ikke ble fornøyd.

Anmeldt 17. september 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Håvard Solum, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2021