“Bestilling glemt”

Gorines Pizza
Vurdert som nr. 142 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 21. august 2021

Bestilte pizza flere timer i forkant i dem nye appløsningen. Tiden kom, men ingen pizza. Ved spm om den var langt unna, var den glemt og ikke en gang påbegynt.

Takk, sirisleir

Anmeldt 15. oktober 2019

Enestående personell! Fra øyeblikket vi nærmet oss territoriummett "Gorines pizza" ble vi møtt av et hyggelig og kompetent sett arbeidere som til en hver tid hadde meg og min familie i fokus. De produserte minneverdig mat og skapet en typisk atmosfære du ellers bare finner i et hyggelig middags besøk. Vi var på besøk i sommeren 2019 og har allerede lagt planer om å komme igjen til neste år.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Hans_egner
Anmeldt 2. juli 2019

Det er dyrt å spise i dyreparken. Pizzaene hos Gorines er ikke billige (tenk Peppes Pizza+), men sammenliknet med middag i en buffet-restaurant er det billigere. Hvis det er sitteplasser ledig er dette absolutt et godt valg... Anbefales absolutt over Vertshuset som ikke er så langt unna.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Nicolai L
Anmeldt 27. mai 2019

Har spist pizza her de gangene vi har besøkt dyreparken. Synes pizzaene her er ghelt greie. Hyggelige servitører.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, AST81
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Var der med samboer, barn, mamma og niese. Vi valgte for første gang å spise inne da det var litt sur vind ute. Satt oss ned med 3 barn under 6 år. Det ble litt lang ventetid, som gjorde at jeg fikk god tid til å vurdere omgivelsene. Gammeldags stil med flere stilige bilder. Men på hyllene var det masse støv, søppel og matrester. Niesen min krabbet med på gulvet, i mangel på ting å gjøre mens vi venter på mat, der var det også veldig møkkete. Bordene var heller ikke vasket før vi satte oss. Ute kan man forvente litt støv og annet rusk, men inne mener jeg de kan gjøre en grundigere jobb i spiseområdene. Det kommer mye barn dit som åler seg rundt. Skulle tro etter en lang vinter, at de hadde hatt god tid til en storvask i restauranten. Renslighet og ventetid var dårlig, men pizzaen er jo VELDIG god. Minner om den man fikk på Sjøloftet i Arendal, den gang det eksisterte.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, carulain

Reisende som så på Gorines Pizza, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Gorines Pizza? Del dine erfaringer!