Vi støtter følgende nettlesere:

Anmeldelse av Håndverkeren Restaurant & Pub

Håndverkeren Restaurant & Pub
Vurdert som nr. 7 av 117 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Europeisk, Grill, Pub, Norsk
God for: Forretningsmøter, Barscene, Familier med barn, Romantisk, Spise middag innenfor et budsjett, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Drikke, Aksepterer MasterCard, Aksepterer Visa, Buffet, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Uteservering, Parkering tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gateparkering, Fjernsyn, Servitørpersonell
Beskrivelse: Byens største pub og restaurant på Øvre Torv, med mange forskjellige rom og åpent til kl 0200 syv dager i uken. Svennebrev i mat, drikke og atmosfære - perfekt for lønningstreff, kundekvelder, julebord, fotballkamper eller spill som shuffleboard, biljard, dart og mer. Uansett hvilken kveld som skal planlegges, privat eller med jobb, så kan vi tilrettelegge på Håndverkeren!
7 anmeldelser
5 anmeldelser av restaurant
“Fin atmosfære”
4 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Mannen hadde andebryst som var anbefalt og var utrolig god. Jeg hadde en litt tørr entrecot, med ellers veldig smakfullt tilbehør. Vennlig og serviceinstillt betjening. Veldig greit at vi fikk hjelp med shuffleboard spillet siden det var vår første gang. Darten var også morsomt. Drinkene var ikke så mye å skryte over, men bra utvalg av øl. Veldig stilig lokale! Anbefales! Vi stor koste oss!

Besøkte mars 2017
Takk, Vibeke R
Nils U, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsen, 3 uker siden
Takk for tilbakemelding, Vibeke!

Veldig hyggelig å høre at maten falt i smak.
Vi prøver så godt vi kan med å tilrettelegge for at dere gjester kan ha det fint når dere besøker oss.
Både Shuffleboard, dart og biljard er svært populært, og vi veileder gjerne når det trengs.
Øl utvalget begynner å bli ganske bra, men drinkene har vi mye å gå på.
Vi skal skjerpe oss her, det lover jeg deg!

Igjen, takk for tilbakemeldingen!
Skriv en anmeldelse

4 anmeldelser
4 anmeldelser av restaurant
“Helt topp ”
5 av 5 bobler Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

God mat, god drikke og god service. Flere typer øl og god kvalitet på drinker. Ingenting å utsette på.

Takk, Kristoffer L
Takk for hyggelig ord, Kristoffer!

Det du oppsummerer, er akkurat det vi jobber med hver dag.
Vi ønsker stadig å bli bedre, men det er utrolig fint med en liten pust i bakken iblandt, for nettopp å nyte litt av den gode tilbakemeldingen.

Hilsen alle oss på Håndverkeren!
4 anmeldelser
3 anmeldelser av restaurant
“God mat og service i fine lokaler.”
5 av 5 bobler Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Man får mye god mat for pengene, og alltid god service. Lokalene er gamle og stilfulle, og delt opp i flere rom med "Brun pub", bibliotek, shuffelboard rom, "fotball på TV rom" og "Storsalen". Absolutt verd å ta turen de ekstra metrene fra gågaten. Gjestene er i alle aldre.

Takk, HansHF
, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsen, 14 februar 2017
Hei, og takk for din tilbakemelding!

Det at du legger igjen slik ord betyr mye for oss.
Både til glede for oss som jobber her,
og ikke minst potensielle gjester som normalt velger Markens gate.

Det at vi har mange rom å velg i, betyr at man lettere kan tilrettelegge for kundenes ønsker.
Firmafest, lønningspils, shuffleboard turnering, bursdag, konsert, valentines date eller en matbit etter jobb mens du leser avisen i papirutgave, alternativene er mange!

Derfor har vi også valgt matmenyen vår ut i fra kundens behov.
Her får du enkel barsnack, god ærlig pubmat, til et litt finere snitt med feks havabbor og andebryst.

Og som du sier Hans, våre gjester er i alle aldre, det er vi utrolig glad for, og kanskje vi ses til Søndagsmiddag på Håndverkeren?

Uansett, vi ses garantert igjen!

Kristiansand, Norge
101 anmeldelser
67 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 31 nyttige stemmer
“Spis for 100. God opplevelse!”
4 av 5 bobler Anmeldt 9 februar 2017

Positivt: Maten var generelt av god kvalitet. Vi fikk servert andeconft med rødvin- og linseragu, rotgrønnsaker og fyldig potetmos. Andeconfit var godt tilberedt, fin farge på kjøttet, kunne kanskje verdt noe saftigere men da er jeg litt kresen. Linseragu var godt, men hevet ikke retten så mye synes jeg, det var mer et ok tilbehør. Potetmosen var god og fremstod hjemmelagd.

Negativt: maten er ikke eksepsjonell eller veldig minneverdig. God mat men ingen stor matopplevelse.

Konklusjon: Man får god mat til god pris. Normalpris for denne retten er 189kr og da får man mye for pengene. Rustikt og godt med tilstrekkelig finesse, uten noe jåleri.

• Besøkte februar 2017
    • 4 av 5 bobler
      Verdi
    • 3 av 5 bobler
      Service
    • 4 av 5 bobler
      Mat
Takk, Jon O
, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsen, 20 februar 2017
Hei Jon O, og takk for din tilbakemelding!

Det er hyggelig at du setter pris på god kvalitet, det gjør vi også!
Jeg liker at du tar for deg retten i detalj, noe som betyr mye for kokkene våre som leser dette, og bruker mye tid på å sette sammen rettene.
Med slike tilbakemeldinger kan man enklere justere , og oppnå bedre resultat.

Alt lages fra bunnen, og det fokuseres på god, ærlig mat.
Fornuftig pris og gode porsjoner mener vi også det bør være.

Igjen, tusen takk for at du tok deg tiden til å gi oss en fin tilbakemelding!
Håper vi snart ses igjen!

Mvh
Alle oss på Håndverkeren

Kristiansand, Norge
2 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Styr unna!”
2 av 5 bobler Anmeldt 7 februar 2017

Spiste nylig på Håndverkeren og det var en skuffelse. Bestilte confit av andelår med rødvin- og linseragu, rotgrønnsaker og potetmos. Andelåret var tørt og kjedelig, resten var greit nok. Ingen servitører kom bort og spurte om maten smakte. Har vært der en gang tidligere, det var også en skuffende opplevelse.

Takk, Tranestien
Hei, og takk for din tilbakemelding!

Synd å høre at din matopplevelse på Håndverkeren var en skuffelse.
Retten du spiste, har høstet meget god kritikk både på vår Facebook side, og på Tripadvisor.
Men vi tar deg på alvor, og skal gjøre vårt for at du blir fornøyd i tiden fremover.

Mvh
Vi på Håndverkeren

Reisende som så på Håndverkeren Restaurant & Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Håndverkeren Restaurant & Pub? Del dine erfaringer!