“Wilhelm Tell Dartclub”

Vurdert som nr. 3 av 130 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Bespisning, Norsk, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Byens største pub og restaurant på Øvre Torv, med mange forskjellige rom og åpent til kl 0200 syv dager i uken. Svennebrev i mat, drikke og atmosfære - perfekt for lønningstreff, kundekvelder, julebord, fotballkamper eller spill som shuffleboard, biljard, dart og mer. Uansett hvilken kveld som skal planlegges, privat eller med jobb, så kan vi tilrettelegge på Håndverkeren!
Anmeldt 20 april 2017

Vi er en god gjeng dart spillere som har vært ufattelig heldige å få låne lokalet 1 gang i uken,så vi kjenner betjeningen,og er super fornøyde med alle. Utrolig flott plass,god atmosfære og ett fantastisk bra opplegg for mye moro for de som har lyst å finne på noe enn bare å spise mat, selvom maten er super god da :-) Har prøvd litt forskjellig og alt er godt. Vi kunne ikke ha hatt en bedre plass i byen.

Takk, randidalhoi
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Håndverkeren Restaurant & Pub
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 20 april 2017 via mobile enheter

Meget bra kjøkken og hyggelig betjening!
Også flotte muligheter for biljard, shuffleboard etc.
Anbefales.

Takk, Kristian B
Anmeldt 19 april 2017

Vi spiller bridge her og trives kjempegodt. Det er hyggelig betjening og stemningen er toppers. Her har de masse gøy som skjer bl a musikkarrangement , quiz med selveste Hege Hummelvoll og masse annet Her føler man seg hjemmeBurgeren er veldig god

Takk, Inger H
Anmeldt 12 april 2017

Nå er vi der hver uke, så vi er litt mer kjent med betjeninga enn andre. Uansett - de er alltid behjelpelige og hyggelige. Haandverkeren har god mat til greie priser og et godt utvalg av øl

Takk, superesp1
Anmeldt 10 april 2017

Byens beste plass . Mye å holde på med, som dart, biljard, shuffle board.
Fantastisk mat. og er utmerket utvalg av drikke. Konserter har de masse av, av og til flere ganger i uka med variert musikk. og en fantastisk gjeng som jobber der, som tilbyr førsteklasses betjening.
Anbefaler plassen på det sterkeste. :D

Takk, Robin E

Reisende som så på Håndverkeren Restaurant & Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Håndverkeren Restaurant & Pub? Del dine erfaringer!