“Vert og ta besøke om mann er i Kristiansand”

Håndverkeren Restaurant & Pub
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Bespisning, Norsk, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: I en av Kristiansands mest kjente og historiske bygninger - étt av få trehus som overlevde den store bybrannen i 1892 - finner vi ærverdige Håndverkeren Restaurant & Pub. Med en unik spansk Mibrasa kullgrill, som med sine 500 varmegrader åpner opp nye muligheter og smaker i matlagingen, har kjøkkenet de siste årene blitt ansett som ett av de fremste i Kristiansand. I kombinasjon med et stort utvalg av lokale ølbryggerier og en renommert atmosfære, ligger alt til rette for en kulinarisk opplevelse på Håndverkeren. I husets mange forskjellige rom finnes også shuffleboard, biljard, dart, bordtennis og andre spill - samtidig som det vises fotballkamper og arrangeres konserter, quizer, foredrag og andre temakvelder. Med sin beliggenhet på Øvre Torv, er Håndverkeren plassert midt i hjertet av Kvadraturen. Åpent kl 1500-0200 mandag-fredag og allerede fra kl 1300 lørdag/søndag (matservering til kl 2200 alle dager).
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Servic god mat fantastisk flott lokaler gode på smittevern samme servitør heile tida som var utrulig flink med minste mann

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Flyer15618054456
FarAway51145371578, General Manager på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen millioner takk for tilbakemeldingen. Det oppsummerer det vi tilstreber å være, hver dag, hele året. Vi jobber mye med rutiner for at både gjester og ansatte skal føle seg trygge, kokkene står på for å levere fantstisk mat og så har mange av oss blitt godt vandt til å servere barn i sommer, noe vi alle synes er kjempestas :D
Hjertelig velkommen tilbake <3

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og veldig deilig atmosfære, men det beste med besøket var definitivt servicen fra alle de ansatte. Helt perfekt!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ninaogland

Tusen hjertelig takk for en deilig tilbakemelding, Nina! <3 Du skal vite at hele staben setter utrolig pris på det. Er så herlig å være tilbake i jobb. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva som manglet for at det skulle blitt full score, da vi jobber mye med det hele tiden.
Uansett, masse velkommen tilbake til oss og god sommer!

Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale og ansatte. Vi koste oss med shuffleboard og maten kom ganske fort. Jeg hadde burger og synes den var helt grei. Typisk pub mat, et utvalg av ulike retter som er helt greie. Ikke spesielt høy standard. Men kjekt med shuffleboard og store gode lokaler med god service.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 91AnnaBV
FarAway51145371578, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2021

Tusen hjertelig takk for tilbakemelding, Anna:-)
Vi er stolte av lokalet vårt hvor det sitter mye historie i veggene og mange elementer som er bevart i flere tiår. I tillegg har vi "spritet det opp" med seks shuffleboard som du nevner, to biljardbord, bordtennis og siste tilskudd; Modern Darts i vår nye kjelleravdeling.
Vår burger blir levert fersk fra Jens Eide og vi får mye skryt for den. Vi har, i tillegg til "typisk pub-mat", ett knippe nydelige hovedretter blant annet bakt kveite, grillet hjort og grillet entrecote på a la carte menyen vår ;-) Vi bruker også en spansk Mimbrasa kullgrill til å tilberede rettene våre, som gir en unik smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss <3

Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Pål var en fantastisk servitør som gav oss en fantastisk kveld med gøyale funfacts, topp service Kommer tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Olav T
FarAway51145371578, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2020

Tusen takk for en god review og tilbakemelding, Olav T. Vi er heldige på Håndverkeren som har Paul som kollega, og slike tilbakemeldinger blir satt veldig pris på! Velkommen tilbake skal du være :-D

Anmeldt 27. oktober 2020

Jeg er fra Kristiansand og i disse covid tider er det ikke ofte jeg benytter meg av byens tilbud, hverken mat eller drikke. Det føltes derimot veldig trygt å gå ut på håndverkeren. Der stod det hånd desinfisering på hvert bord samt smittevern regler. De ansatte var flinke til å overholde smittevernhensyn og hadde innarbeidet gode rutiner for desinfisering av bord og stoler før nye gjester fikk sette seg. Da jeg selv er daglig leder i en bedrift vet jeg hvor mange hensyn som skal tas i disse tider og jeg er imponert over hvor gode rutiner håndverkeren har innarbeidet. Hurra for flinke servitører som får oss gjester til å føle oss trygge :)

Hilsen Siv

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, LilleSiv

Tusen millioner takk for en så utfyllende og anerkjennende tilbakemelding, Siv. Staben på Håndverkeren er veldig glade i jobben sin, og vi gjør alt vi må og litt til for at gjestene våre skal føle seg trygge når de besøker oss. Helse og sikkerhet for gjester og ansatte er høyeste prioritet! Vi bruker mye tid på opplæring og antibac, og vi gjør det med glede. Derfor er det virkelig stas å bli lagt merke til :-)
Hjertelig velkommen tilbake i trygge omgivelser og tusen takk <3

Reisende som så på Håndverkeren Restaurant & Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Håndverkeren Restaurant & Pub? Del dine erfaringer!