“Fantastisk fish&chips”

Vurdert som nr. 4 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Bespisning, Norsk, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: I en av Kristiansands mest kjente og historiske bygninger - étt av få trehus som overlevde den store bybrannen i 1892 - finner vi ærverdige Håndverkeren Restaurant & Pub. Med en unik spansk Mibrasa kullgrill, som med sine 500 varmegrader åpner opp nye muligheter og smaker i matlagingen, har kjøkkenet de siste årene blitt ansett som ett av de fremste i Kristiansand. I kombinasjon med et stort utvalg av lokale ølbryggerier og en renommert atmosfære, ligger alt til rette for en kulinarisk opplevelse på Håndverkeren. I husets mange forskjellige rom finnes også shuffleboard, biljard, dart, bordtennis og andre spill - samtidig som det vises fotballkamper og arrangeres konserter, quizer, foredrag og andre temakvelder. Med sin beliggenhet på Øvre Torv, er Håndverkeren plassert midt i hjertet av Kvadraturen. Åpent kl 1500-0200 mandag-fredag og allerede fra kl 1300 lørdag/søndag (matservering til kl 2200 alle dager).
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Fish & chips, god service! Går garantert igjen neste gang vi er i Kristiansand. Gikk her pga TripAdvisor, og det svarte til forventningene:)

1  Takk, Safari40990741253
FarAway51145371578, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Er alltid supergøy å levere til forventninger! Tusen takk for en fabeltaktig tilbakemeldig og hjertelig velkommen tilbake :D

Anmeldt 20. juli 2021

En super atmosfære, kjempegod mat og en vert som uten tvil ga prikken over i’en for det som ble vår beste kveld på restaurant noen gang

2  Takk, 446fredricj

Tusen hjertelig takk for en strålende tilbakemelding, Fredric! Det gleder hele staben og er virkelig noe vi tar med oss videre. Hjertelig velkommen tilbake <3

Anmeldt 17. juli 2021

Helt fantastisk sted! Maten var så god og et kjempeutvalg innen øl! Spise middag første dagen, og vi kom igjen kvelden etter for å slappe av og spille biljard siste kvelden i Kristiansand. Anbefales på det sterkeste ✨

1  Takk, martinek555
FarAway51145371578, General Manager på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Helt fantastisk å ha dere her og tusen takk for at dere tok dere tid til å legge igjen en så fin anmeldelse, Martine! Dere er veldig velkomne tilbake <3

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Servic god mat fantastisk flott lokaler gode på smittevern samme servitør heile tida som var utrulig flink med minste mann

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Flyer15618054456

Tusen millioner takk for tilbakemeldingen. Det oppsummerer det vi tilstreber å være, hver dag, hele året. Vi jobber mye med rutiner for at både gjester og ansatte skal føle seg trygge, kokkene står på for å levere fantstisk mat og så har mange av oss blitt godt vandt til å servere barn i sommer, noe vi alle synes er kjempestas :D
Hjertelig velkommen tilbake <3

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og veldig deilig atmosfære, men det beste med besøket var definitivt servicen fra alle de ansatte. Helt perfekt!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ninaogland

Tusen hjertelig takk for en deilig tilbakemelding, Nina! <3 Du skal vite at hele staben setter utrolig pris på det. Er så herlig å være tilbake i jobb. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva som manglet for at det skulle blitt full score, da vi jobber mye med det hele tiden.
Uansett, masse velkommen tilbake til oss og god sommer!

Reisende som så på Håndverkeren Restaurant & Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Håndverkeren Restaurant & Pub? Del dine erfaringer!