“Herlig pub”

Vurdert som nr. 5 av 164 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Bespisning, Norsk, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: I en av Kristiansands mest kjente og historiske bygninger - étt av få trehus som overlevde den store bybrannen i 1892 - finner vi ærverdige Håndverkeren Restaurant & Pub. Med en unik spansk Mibrasa kullgrill, som med sine 500 varmegrader åpner opp nye muligheter og smaker i matlagingen, har kjøkkenet de siste årene blitt ansett som ett av de fremste i Kristiansand. I kombinasjon med et stort utvalg av lokale ølbryggerier og en renommert atmosfære, ligger alt til rette for en kulinarisk opplevelse på Håndverkeren. I husets mange forskjellige rom finnes også shuffleboard, biljard, dart, bordtennis og andre spill - samtidig som det vises fotballkamper og arrangeres konserter, quizer, foredrag og andre temakvelder. Med sin beliggenhet på Øvre Torv, er Håndverkeren plassert midt i hjertet av Kvadraturen. Åpent kl 1500-0200 mandag-fredag og allerede fra kl 1300 lørdag/søndag (matservering til kl 2200 alle dager).
Anmeldt 5. september 2021

En herlig og flott sted, med en herlig atmosfære og god mat kommer igjen når vi er i Kristiansand.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, SusanneG856
Thea S, Bar og restaurantsjef på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2022

Tusen takk for en super tilbakemelding, Susanne! Vi er heldige som får drive restaurant i et så ærverdig bygg som Håndverkeren er og vi er stolte av hva vi kan tilby av både mat, drikke og service. Hjertelig velkomne tilbake <3

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Har lest anbefalinger på trip advisor og velger å titte innom for å høre om ledig bord. Blir møtt av et veldig hyggelig personale og får bord med engang. Vi er både voksne og ungdommer som skal spise og drikke, bordet vårt har feriens hyggeligste og mest serviceinnstilte servitør Her har vi fyren som har forstått sine arbeidsoppgaver og virkelig gjør totalopplevelsen for hele vårt besøk, tusen takk!
Mat og drikke står til toppkarakter, fish and chips og kalv er våre retter for kvelden- kan virkelig anbefales! Irish coffeè som dessert til de voksne var også en fulltreffer, det er det ikke alle spise- og utesteder som treffer på (etter vår smak).
Vi avslutter kvelden med noen runder shuffleboard, en vellykket helaften på slutten av vår ferietur til Kristiansand, og helt klart vårt beste besøk hva gjelder mat og service i byen!

1  Takk, Tone Kristine A
Thea S, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2022

Wow! Tusen hjertelig takk for en fantastisk, og ikke minst utfyllende tilbakemelding fra deg, Tone Kristine.
Det betyr virkelig mye for oss når noen føler det på denne måten om Håndverkeren og de ansatte. Vi jobber hardt og mye for å tilby den beste totale opplevelsen hva angår mat, drikke, service og aktivitet, og her høres det ut som vi har truffet!
Igjen, tusen takk for at dere tok dere tid til å komme innom stedet vårt, og enda tusen ganger takk for en slik fantastisk anmeldelse! Håper å ha dere tilbake hos oss snart!

Anmeldt 3. august 2021

God mat og trivelig betjening i koselige og erverdige omgivelser. Anbefales. Kommer gjerne tilbake

2  Takk, Elin J M
FarAway51145371578, Daglig leder på Håndverkeren Restaurant & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Tusen millioner takk, Elin! Du er veldig velkommen tilbake til oss <3

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Fish & chips, god service! Går garantert igjen neste gang vi er i Kristiansand. Gikk her pga TripAdvisor, og det svarte til forventningene:)

1  Takk, Safari40990741253

Er alltid supergøy å levere til forventninger! Tusen takk for en fabeltaktig tilbakemeldig og hjertelig velkommen tilbake :D

Anmeldt 20. juli 2021

En super atmosfære, kjempegod mat og en vert som uten tvil ga prikken over i’en for det som ble vår beste kveld på restaurant noen gang

2  Takk, 446fredricj

Tusen hjertelig takk for en strålende tilbakemelding, Fredric! Det gleder hele staben og er virkelig noe vi tar med oss videre. Hjertelig velkommen tilbake <3

Reisende som så på Håndverkeren Restaurant & Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Håndverkeren Restaurant & Pub? Del dine erfaringer!