Rått badeland for (nesten) hele familien

Anmeldt 26. juni 2021
729larst
Sandnes, Norge
Super badeland!

Anmeldt 24. januar 2021
91AnnaBV
Sandnes, Norge

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her på kjærestetur.

Utrolig skittent og uhygienisk i garderobe og ikke minst på toaletter. Rett og slett motbydelig !

Mange basseng, samt annet og dette er veldig bra sammenliknet med andre badeplasser.

Det var ekstremt lang kø for å komme inn. Vi stod i kø omtrent 2 timer.

Føler ikke det var verd turen. Gruet meg for å gå inn i garderoben igjen. Brude blitt kompensert for dette.
Gjelder forøvrig ikke bare toaletter i garderobe. Alle toaletter var forkastelige og dette bør gjøres noe mer !

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, JannickeWilskow
AquaramaBad, Eier på Aquarama Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei JannickeWilskow,

Takk for din tilbakemelding.
Dessverre er det slik at vi ikke har gode nok systemer for booking, derfor har vi kun drop-in. Våre mest populære tider er 11-15, og spesielt på regntunge dager kan det oppstå kø og ventetid. På grunn av pandemien blir det kø inn til badeanlegget fordi vi har plassbegrensninger inne, og vi har merket med avstandsmerker i hallen, samt at vi har en vakt som informerer i køen slik at det skal bli en trygg opplevelse.

Det er svært beklagelig at dere har hatt en dårlig opplevelse angående renhold. Med mye mennesker inn og ut av badeanlegget kan det oppleves som "skittent", men vi vasker ofte, flere ganger til dagen, men i noen spesielle tidspunkter vil det samle seg litt ekstra. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og jeg skal ta din tilbakemelding videre til fagansvarlig i bad.

Jeg håper likevel at dere hadde en fin opplevelse i badet og ønsker dere velkommen igjen.

Anmeldt 26. juni 2021

Har besøkt mange badeland de siste årene, men dette er det desidert beste. Stort, mange basseng, ulike utfordringer for store og små, samt rent og ryddig. Eneste minus er noe streng aldersgrenser på skliene, uten mulighet for voksne å ta med barn under 8 år. Det gjør Aquarama mindre attraktivt for familier med barn i alderen 5-7 år.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 729larst
AquaramaBad, Eier på Aquarama Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Hei, 729larst.

Tusen takk for en fin anmeldelse. Veldig gøy å høre at dere hadde en fin opplevelse her hos oss!
Vi setter sikkerhet veldig høyt og derfor er det aldersgrenser på våre sklier.

Håper å se dere igjen snart!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 24. januar 2021 via mobile enheter

Vi var på kjærestetur og jeg er gravid og i tredje trimester. Dette gjorde at jeg ikke kunne ta sklier og være i alle basseng. Synes fortsatt at badelandet hadde mye å tilby, det var moderne og nytt, rent og god standard. Strømmen var herlig å flyte rundt i, utebassengene var veldig kjekt! Som småbarnsforeldre så vi også at det var masse variert og kjekk underholdning for barna. Praktiske løsninger som lekegrind i garderoben og familiegarderober. Her kommer vi gjerne tilbake med hele familien!

Dato for opplevelse: januar 2021
2  Takk, 91AnnaBV
AquaramaBad, Eier på Aquarama Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2021

Hei 91AnnaBV,
Så gøy å høre at dere hadde et fint besøk her hos oss på Aquarama. Dere er hjertelig velkommen tilbake! Ps! Neste gang må dere gjerne prøve Aquarama Spa, det er perfekt for kjærestetur! :-)

Med vennlig hilsen, Aquarama.

Anmeldt 15. juli 2020

Var på spa-avdelingen. Den var liten og noe skuffende for oss, men tror den er helt topp for folk som er glad i badstuer.
Fikk med oss vannmelon på vei inn, fikk beskjed om at vi skulle få smoothie senere. Da vi dro var det så lang kø i kassa at vi valgte å droppe og spørre etter smoothie.
Garderobene var store og fine, men det var bløtt på gulvene i skifteområdet i damegarderoben så kunne ikke sette på sokker før jeg var ute fra skifteområde.
Siden det var mulig å bruke alle skapene ble det vanskelig å holde avstand.
Trappa opp til spa-avdelingen var den samme som opp til skliene så det var trangt og vanskelig å holde avstand om man ville opp. Alltid noen i trappa.
Avslappende stemning på spa-avdelingen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Kjersti S
AquaramaBad, Leder  på Aquarama Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Kjersti S,

Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Her kan man velge blant flere typer basseng. Varme, isbad, utendørs, 50 meter, boblebad og vannrutsjebaner.
Lite besøkt utenom de populære tidene.
Oversikt på hjemmesiden over dette.
Hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, 676helgeh
AquaramaBad, Owner på Aquarama Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2019

Hei 676helgeh,

Tusen takk for flott anmeldelse! Velkommen tilbake!

Mvh,