Yndet plass i godt sommervær

Yndet plass i godt sommervær. Her kan man drikke og spise godt, eller kose seg med iskrem på... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
deRochlenge
Heimdal, Norge
Veldig hyggelig og avslappet atmosfære!

Anmeldt 28. juni 2020
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anmeldt 28. juni 2020

Vi må alltid besøke Fiskebrygga hver dag under våre besøk i Kristiansand for her er det mange gode spisesteder og vi elsker isbaren med et stort utvalg av is og sorbeter, f.eks. nonstop is. Dessuten er det fint for alle uansett alder og også firbente å gå rundt her.Men det er ikke like mye folkeliv i 2020 som tidligere.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 28. oktober 2019

Fiskebrygga er blitt et svært populært sted å spise ute om sommeren. Ofte kan det være vanskelig å finne ledig bord i turistsesongen.
Men Fiskebrygga er like hyggelig på vinteren, med de mange restaurantene liggende helt nede ved sjøkanten.
Det finnes også flere fiskeutsalg, med fersk sjømat.
Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, TA276
Anmeldt 30. juni 2019

Har rusler du rundt, tar en is eller en øl, kanskje et måltid også. Treffer kjent og ukjente, en hyggelig plass der det alltid er liv.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Ikke verdens største fiskebrygge, men en av de reneste og fineste. Variert utvalg av havets delikatesser, fisk og skalldyr. Hummer svømmer omkring klar til koking.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Kjeros
Anmeldt 8. juni 2019

Her kan man sitte ute å spise god mat og drikke, eller inn å se på levende fisk og hummer eller krabber. Eller man kan sette seg ned på bryggekanten og kose seg med en pose ræger.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, kjell h