“Rimelig og veldig godt!”
Anmeldelse av Indian Ocean Tandoori

Indian Ocean Tandoori
Vurdert som nr. 9 av 138 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15 februar 2017 via mobile enheter

Har vært her mange ganger. Hyggelig betjening, beste indiske mat i kristiansand. Lite men koselig lokale. Fargerikt og indisk!

Takk, riskjeks

Anmeldt 14 februar 2017

Fantastisk mat! Har aldri fått bedre Indisk noe sted.
Betjening og den servicen de yter er også upåklagelig.

Litt slitent lokale, og det tar litt lang tid å tilberede.

Takk, Kjetil F
Anmeldt 10 januar 2017

Denne indiske restauranten på lund er ypperlig. Her får du god mat og ikke minst rikelig med mat til en fornuftig pris. Prisene ligger lavere en de mer kjente restaurantene, og maten er upåklagelig.
Nan brødene er store og tykke, og kan anbefale både den indiske ølen cobra og eventuelt mango lassi som en fantastisk kald og god drikk til det sterke.

Ellers veldig positivt med gratis parkering utenfor, og restauranten dekker gjerne til med langbord om du ønsker det. Så flott for par men også veldig greit å ta med barna.

Takk, Feriekos
Anmeldt 7 januar 2017 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger og har fått nydelig mat hver gang. Nan-brødene er sprø på utsiden og myke inni. Lammet er mørt og sausene er smakfulle. Anbefaler særlig Himalaya curry med lam.

Takk, Heidiersnill
Anmeldt 31 desember 2016 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og rimelige priser. Vi går alltid her når vi har lyst på indisk mat.

Takk, Linn P

Reisende som så på Indian Ocean Tandoori, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Ocean Tandoori? Del dine erfaringer!