“Indisk himmelsk smak”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Du kommer ikke til å finne liknende smak som Lamb Himalaya Curry styrke Madrass noen plass. Beste indiske rett ever! Takk

Takk, 332eivindp

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

God indisk mat for en overkommelig penge.
Hyggelig betjening.
Vi var 4 kamerater som spiste. Alle var fornøyde.
Etter middagen ville vi ha et glass vin hver. Det fikk vi, men fant ut at restauranten snart stengte. Spurte kelneren om når vi måtte ut. «Slapp av. Nyt vinen. Vi er her til dere selv ønsker å gå» Sånt er trivelig å oppleve. Tommel opp!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Reisemannen1975
Anmeldt 30. juli 2018

Vel, for det første. Jeg har spist her mange ganger. Helt siden det åpnet, men de siste 2 årene har jeg latt være da standarden deres har sunket betraktelig siden oppstart. Pluss at prisene er gått opp 105%

Idag bestilte jeg take away til meg selv og familien. 1 butterchicken, 1 indian ocean khazana og 2 pølser med pommesfrites.

30m sa de. Jeg vet dette av tidligere erfaring ikke kunne være sant. så jeg gav de 40minutter før jeg satt meg i bilen. Da jeg kom frem, måtte jeg vente i 35minutter før maten var ferdig laget og pakket. Da de selvsagt ikke hadde begynt på den når jeg kom frem. Da jeg endelig fikk maten, hadde de glemt den ene pølse menyen. Og gitt meg feil hoved meny til meg og fruen som vi fant ut når vi kom hjem.

Ikke bare det men de hadde ikke lagt pølse menyene opppi. Så ringer ned, får beskjeden om "Ja, hva kan jeg gjøre med de ? "

Kjører ned forlangere pengeme tilbake da de tilbyr meg den nå en time gamle pølsen som kompensasjon for alt tullet.....DRITTPLASS

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ronnie S
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Denne restauranten har en helt nydelig Butter chicken-rett. Stor porsjon også, i tillegg til papadum og 2 ulike dip/dressing. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Missusfoodie
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lokale og vennlig, kjapp stab. Menyen er variert og grei, strålende at de har store flasker med Kingfisher. Helt grei indisk, du vet hva du får, også når du ikke vil ha krydder.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gust S

Reisende som så på Indian Ocean Tandoori, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Ocean Tandoori? Del dine erfaringer!