“For dyrt for middels dårlig indisk mat.”
Anmeldelse av Indian Ocean Tandoori

Indian Ocean Tandoori
Vurdert som nr. 7 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021

For dyrt for middels dårlig indisk mat. For en som spiser indisk relativt ofte så vil jeg bedømme maten her som lett under gjennomsnittlig. Kjedelig smak på favoritter som Butter Chicken og Chicken Tika Masala.

Takk, ArpanS84

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig Deilig og autentisk indisk mat. 10/10 anbefaler. Snille og høflige ansatter og maten alltid kommer på tiden selv om det er travelt.

Takk, Mikael B
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat!! Nydelige smaker og lekkert lagt opp i takeaway-skåler. Anbefales på det sterkeste

Takk, linen566
Anmeldt 18. juli 2021

Var der i begynnelsen av juli som turist og ble tatt vel i mot da vi hadde bestilt bord til 8 stk kl 19. Bestilte mat som vart servert kl 20.20 Det lengste vi nokon gang har venta på mat Pølse og pommes-frites til ene barnebarnet der pølsene var stekt helt svarteVi måtte spørre kva dette var og fekk til svar at det vat pølsene og pommes-frites var ein salat, aldri vert med på noe lignende Den andre maten vart sett på bordet der sauser vart plassert utover og vi visste ikkje kva som hørte til forskjellige retter Tallerkene servitøren kom med var sikkert 400 gr mens det som skulle vere oppå knapt var varme i Skikkelig pommes-frites kom no til slutt etter mykje om og men. Blir ikkje vårt første valg når vi skal til Kristiansand igjen. Angra på vi ikkje tok bilde av pølsene

Takk, 428evys
Anmeldt 19. august 2020

Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi spiste der to ganger i ferien og ble ikke skuffet. Litt høye priser knskje, men maten var absolutt verdt pengene. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, maytrudej2020

Reisende som så på Indian Ocean Tandoori, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Ocean Tandoori? Del dine erfaringer!