“En liten drink før julebord”
Anmeldelse av Patrick's

Patrick's
Vurdert som nr. 18 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Skulle på julebord med jobb og som god tradisjon startet vi på Patricks med et par drinker. Koselig stemning, ganske fult og gode drinker. Drikker som regel alltid drinken Aloe vera, syntes den er frisk og god.

Takk, HeiStra91

Anmeldt 4. november 2018

Patrick's har tidligere vært en institusjon med godt øl, god mat og hyggelige og kunnskapsrike servitører. Etter et besøk der i helgen skjønner jeg at vi dessverre må stryke kunnskapsrik. Søte og hyggelige men akk så unge og uerfarne. Rotet med både bestillinger og betalingen og viste knapt hva humle var i forhold til øl og smak. Juleølet smakte fortreffelig, men det ble med den ene. Og så håper vi at kursingen blir bedre og kunnskapen sitter til neste gang.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk bord for 4stk. Herlig forett med frityrstekte mozarella. Middag var burger, biff, tortillas og kylling. Alle superfornøyd med maten, veldig smaksrik. Servitører var enormt hyggelig og imøtekommende! Priser var grei i forhold to hva som blir servert! Anbefaler plassen

Takk, Henning H
Anmeldt 2. september 2018

Har spist lunsj her et par ganger, og har alltid vært veldig fornøyd. Maten er god, og porsjonene er mer enn rikelig til å bli mett av. Synes kanskje prisene er hakket over det jeg skulle ønsket, men de har tidvis deals på dagens lunsj. Alltid fått super service av servitørene!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, shoot_raw
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Trivelig pub med gode burgere og sitteplasser både ute og inne. Toalett er ned en bratt trapp, og det er trapper opp til inngangen. Bedre utvalg i øl enn vin, gode forretter.
Sentralt beliggende i gågata nære McDonalds, torvet, kino og Sandens parkeringshus.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linda T

Reisende som så på Patrick's, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Patrick's? Del dine erfaringer!