“Super god mat og super hyggelig betjening :))”
Anmeldelse av Patrick's

Patrick's
Vurdert som nr. 18 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Åhh...her snakker vi god mat og service. Vi fikk maten rimelig fort og de ansatte gjorde alt for at vi skulle ha det bra der. Anbefales på det sterkeste :-))))

Takk, agathas2015

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, til gode priser. Rask og god service. Rolig og fint lokale. Ett stort pluss til servitøren som fikk bordet vedsiden av til å skru av høylytt musikk, som var til sjenanse for oss andre.

1  Takk, Bare-meg12
Anmeldt 21. juni 2020

Bestilte avocado bacon sandwich. Knall god lunsj for 119,-
Greit utvalg med andre lunsj retter for samme pris. Herlig sted for øl i sola. God service og sentralt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 585vibekec
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god øl og fin plassering midt i det yrende livet i Kristiansand sentrum.

Ikke spist her så maten kan jeg ikke uttale meg om - men hadde ikke nølt med å gjøre det om anledningen bød seg.

Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Lasse0960
Anmeldt 28. februar 2020

Kjempegod service, hyggelig betjening og god mat. Liker betjeningen spesielt, føler meg veldig velkommen. Smiler og føler deg veldig velkommen. Spesielt sjefen Halil er veldig ålreit, men kan gå god for de andre ansatte også.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, dennise534

Reisende som så på Patrick's, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Patrick's? Del dine erfaringer!