“En bra restaurant i Kristiansand”
Anmeldelse av Patrick's

Patrick's
Vurdert som nr. 16 av 155 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

En bra restaurant i Kristiansand sentrum. En bra drikkemeny. Her kan man få tradisjonelle matretter.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 719tord

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt gei plass, fin service og fin atmosfære. Oppmerksomme servitører med alltid et smil
Litt lite mat på tallerken, men god

Takk, p_lo963
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Åhh...her snakker vi god mat og service. Vi fikk maten rimelig fort og de ansatte gjorde alt for at vi skulle ha det bra der. Anbefales på det sterkeste :-))))

Takk, agathas2015
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, til gode priser. Rask og god service. Rolig og fint lokale. Ett stort pluss til servitøren som fikk bordet vedsiden av til å skru av høylytt musikk, som var til sjenanse for oss andre.

1  Takk, Bare-meg12
Anmeldt 21. juni 2020

Bestilte avocado bacon sandwich. Knall god lunsj for 119,-
Greit utvalg med andre lunsj retter for samme pris. Herlig sted for øl i sola. God service og sentralt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 585vibekec

Reisende som så på Patrick's, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Patrick's? Del dine erfaringer!