“God pubmat og god stemning..”

Patricks Pub Og Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Øltørst og klar for litt pubmat. Bestemte oss for å prøve kylling taco, og den var perfekt til øl. God mat med litt kick i passer bra. Flinke servitører som jobbet som en godt oljet maskin. KUDOS!

Takk, Robert A

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Beste måltidet vi har spist på lenge. Helt nydelig biffsnadder. God service. Alt i alt en god opplevelse. Greit å ha med barn.

Takk, Nomad25466412558
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skal sies at dette er mere en pub enn en restaurant, som en restaurant hadde dette fått 4/5. biffen ble perfekt stekt, grønnsakene var godt kombinert og heller ikke overkokt. sausen var dessverre noe tynn, noe som tuklet veldig med hele middagen. MEN desserten løftet hele opplevelsen 3 steg, dette var en sjokoladekake med litt sjokoladesaus og bringebærsorbet. Jeg kommer tilbake for dessert!

Takk, Robin H
Anmeldt 22. februar 2021

hyggelige servitører som viser masse interesse og kunnskap om øl! Veldig fornøyd med kundeservice og mat :-)

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 345ingrid
Anmeldt 22. februar 2021

Utrolig god mat, godt utvalg av øl og hyggelige ansatte!
De tar hensyn til korona regler og er en fin plass å dra til i denne tiden ❤️

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 556annamarier

Reisende som så på Patricks Pub Og Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Patricks Pub Og Restaurant? Del dine erfaringer!