“En liten matbit ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg endte opp her som vanlig etter en liten tur i byen. Kjempe fult, men vi fikk fort hjelp til å finne et bord. Jeg bestilte meg en bakt potet og fikk hvitløksbrød i tillegg. Kjempe godt.

Takk, HeiStra91

Anmeldt 4. oktober 2018

Går du på Egon så vet du hva du får. Et greit konsept og god mat. Denne gangen var vi ikke like godt fornøyd med vinen som vi pleier, men grei nok. Men koselig plass, og hyggelig betjening veier opp for mye.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Egon er Egon! Du vet hva du får. Jeg fikk Ultimate Burger, og den var knall! Søtpotet pommes frites er heller ikke dumt. Nå ble jeg sulten...

Takk, carulain
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig som alltid på Egon. I forbindelse med hotellopphold på Thon hotell i Markens gt serveres frokost på Egon. Det har heg ikke opplevd før... Veldig god og solid og variert frokost der. Det er alltid et høydepunkt på hotell-weekend når frokosten serveres og man har god tid sammen noen man er glad i å møte. Anbefales!!!

Takk, Lillian O
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Maten vi bestilte (10 pers) kom relativt raskt. Rettene vi bestilte smakte godt, men har smakt tilsvarende retter bedre andre steder. Likevel helt greit. Med mange besøkende var det et høyt støynivå i utgangspunktet, men når det i tillegg var høy musikk ble det vanskelig å snakke sammen. Vi ble sittende innerst i lokalet, og det var varmt og innestengt luft. Bordene nærmere inngangen vil nok være å foretrekke neste gang.

Takk, Hanne L

Reisende som så på Egon Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Egon Kristiansand? Del dine erfaringer!